Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2009

H μαλακία της ημέρας.

Ανοίγω τα μάτια μου,βλέπω το ξυπνητήρι να λέει 11. "Πωπω" σκέφτομαι,"παρακοιμήθηκα αλλά ρε γαμώτο νυστάζω κιόλας λίγο ακόμα". Τί να κάνω όμως σηκώνομαι,γιατί στις 12 έχω μάθημα. Τοιμάζομαι απο δω,τοιμάζομαι απο κεί, πάει 12 παρα τέταρτο,σηκώνομαι και φεύγω. Πάω απο κει, βρίσκω την πόρτα-τοίχο. Μα τί σκατά είναι,τί σκατά είναι. Κοιτάω το ρολόι μου κι έλεγε 11 παρά ΦΥΣΙΚΑ!
'Ατιμη ωραααααα, δεν μπερδεύτηκα την μέρα που άλλαξε και μπερδεύτηκα την επόμενη!

Μόρνινγκ!

5 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Δεν είναι τίποτε...
Υστέρηση απόκρισης ονομάζεται!

:p

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εγώ το ονομάζω σφάλμα ανάγνωσης :P

Sweet and bitter είπε...

Χαχαχα!
Έπρεπε να το φανταστώ ότι σ' εσένα θα συνέβαινε κάτι τέτοιο!
Μην ανησυχείς πάντως, όλοι παθαίνουμε τέτοια άκυρα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα φυσικά σ εμένα θα συνέβαινε!!! Δίπλα στα άκυρα στο λεξικό έχουν φωτογραφία μου!!! :D


Καλημέρες!!! :D

[Χμου,τώρα που το παρατηρώ ούτε στο βλογκ έχω αλλάξει την ώρα και θα τρέχω πάλι!]

Darthiir the Abban είπε...

Στην απόκλιση μίας ημέρας στην εμφάνιση σφάλματος ανάγνωσης αναφερόμουν, όχι στο σφάλμα αυτό καθ' εαυτό!

:)