Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

Ξεκαβάλα και λίγο...

Πόλη 13.000 κατοίκων.
Μία δερματολόγος.

Η συγκεκριμένη κάνει κι αποτριχώσεις με λέηζερ οπότε βάλε ό,τι γυναίκα υπάρχει και δεν υπάρχει στην πόλη που ένα μουστάκι (άνω χείλος,σόρρυ) το χτυπάει.

Το κοινώς λεγόμενο μονοπώλιο.

Έχει αλλάξει ιατρείο,κι έχει πάει σ ένα καινούριο,σούπερ λουξ μ όλα τα κομφόρια και η ίδια κυκλοφορεί με την εκάστοτε κολεξιόν της λακοστ. Πρόβλημα με το χρήμα της δεν έχω, δανεικά δε μου ζήτησε, πρόβλημα με το να μου τρίβει στη μούρη ότι με κλέβει έχω.

Είχα ραντεβού σήμερα για αποτρίχωση και κάτι άλλο περίεργο που χα πετάξει. Περιμένω μισή ώρα αλλά νταξ, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια.
Με μπάζει λοιπον με το καλό μέσα-η βοηθός, μου κλείνει και τα μάτια-η βοηθός, πιάνει και το λέιζερ-η βοηθός. Το "η βοηθός " είναι η λέξη κλειδί αγαπητέ αναγνώστη διότι εγώ πλερώνω τη δερματολόγο να με ξεράνει με το lightsaber και όχι τη γραμματέα της (ναι αυτή η βοηθός είναι για όλες τις δουλειές). Πάνω που λέω ότι θα γίνω σαν κοτόπουλο άμα κάνει αυτή καμιά μαλακία, έρχεται η γιατρός και λέω ντααααααααααααααααξ, την παρεξήγησααααα. Λέει ένα γεια, ρυθμίζει την ακτινοβολία και φεύγει κιουρία στο διπλανό δωμάτιο να δεχτεί το επόμενο ραντεβού. Και να με λεηζέριασε η βοηθός.
Αφού τελείωσε κι αυτό το μαρτύριο, με διώχνει διακριτικά προς τα έξω,αλλά έλα μου που εγώ ήθελα να ρωτήσω κάτι επιπλέον την άλλη. Μου λεει "καλά αλλά περίμενε λίγο". Περιμένω κανά δεκάλεπτο, μπαίνει μέσα η γιατρός με κοιτάει να δει αν μ έχει κάνει ωραία η άλλη, κοιτάει κι αυτό που μου χει φυτρώσει, μου λέει "α αυτό είναι νθςησιψνδαοψιαδοψδιαθ", νίπτει τας χείρας της και φεύγει. Όπου "νθςησιψνδαοψιαδοψδιαθ" είναι αυτό που μου πε ότι έχω, το οποίο μέχρι να βγω απ το ιατρείο είχα ξεχάσει πως λεγόταν.
Πριν βγω όμως απ το ιατρείο έπρεπε να πληρώσω, για? για! Είχαμε κανονίσει στα 80€ τη φορά, η απόδειξη όμως της ξίνισε της βοηθού πάντα, γιατί εγώ την γιατρό την είδα για 2 ολόκληρα λεπτά.[ψέματα,για ένα την είδα,γιατί το άλλο λεπτό είχα αυτά τα κωλογυαλιά και δεν έβλεπα τίποτα] Μου έκοψε για 40 ευρά απόδειξη.
Κι έρχομαι τώρα εγώ και λέω: πάω σε γιατρό αλλά γιατρό δεν βλέπω, με αναλαμβάνει μια κάποια που μπορεί να χει τελειώσει οτιδήποτε αλλά και τίποτα (σίγουρα πάντως όχι ιατρική) γιατί εσύ έχεις παράλληλα στο διπλανό δωμάτιο άλλο άσθενη, μου παίρνεις 80€ φιλικά, δεν γουστάρεις να κόβεις αποδείξεις [ γιατί ούτε στις 2 προηγούμενες που έφυγαν έκοψες παρά τα 50αρια που έπεσαν], και μου τρίβεις και τα λεφτά μες στη μάπα. Ε στάκα λίγο όμως!!!!!
Και δε θυμάμαι και πως σκατά λεγόταν αυτό που μου πε, γφσκξφνδοσξνα!!

Οφού, τα πα και ξεθύμανα.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΥΜΗΘΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΕΧΟΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΕΙΣ Η ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ 200 ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ,ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΥΑ.

7 σχόλια:

El είπε...

Και ποιό είναι το συμπέρασμα απο όλα αυτά; Ε; ΕΕΕΕΕΕ;
Όταν με το καλό τελειώσεις τη σχολή χτύπα μια ειδικότητα δερματολογόγου να χεστείς στο τάλιρο.
Αμ πώς!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Άσε γιατί δεν θα χτυπήσω ειδικότητα,αυτήν θα χτυπήσω στον τοίχο!!! :P
Κι έλιωσα και τον γοογλι όταν γυρισα γιατί δεν θυμόμουν τι σκατά μου πε!
Ένας σοβαρός άνθρωπος ν ανοίξει ιατρείο και να τη δω μετά!

Darthiir the Abban είπε...

Για βγάλε λίγο αυτό το νθςησιψνδαοψιαδοψδιαθ φωτογραφία και στείλ'το μου....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Θα μας κλείσουν μέσα για διακίνηση πορνογραφικού υλικού!! :P

Darthiir the Abban είπε...

Ε;
Α...

Ε ακόμα καλύτερα!

>:)

γνωστος αγνωστος είπε...

ΔΥΣΤΗΧΩΣ εκει τα σκαμε και.....σκαμε

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Σουτ!!!! :P

@γνωστός άγνωστος
εκει σκάμε μια μούτζα και βρίσκoυμε καινούριο :P