Σάββατο, 3 Οκτωβρίου 2009

Άσχετα.

Άσχετο Νο 1: Το σουπερμάρκετ της γειτονιάς έφερε μέχρι και μάσκες(!!!) για τον ιό. Οικογενειακή συσκευασία σου λέει! Κι έχει ολόκληρο σταντ με ντετόλια και λοιπά αντισηπτικά.
Άσχετο Νο 2:Όταν φύγαμε για ταξίδι,πήρα μαζί μαντηλάκια με οινόπνευμα, αλλά κύλησα και πήρα και σαπούνι. Το κακό είναι ότι εθίστηκα! Ωστόσο χαλαρά προτιμώ μπεταντίν από ντετόλ :P
Άσχετο Νο 3: O ARIS ξανα-ξανα-ξανα έστειλε μήνυμα, αλλά ελπίζω ότι θα ναι το τελευταίο. Εκτός αν μου στέλνει και μετά της εκλογές "Θυμάσαι τί καλά που ταν όταν ήμασταν πάνω?". Το τελευταίο μήνυμα μάλιστα μου λέει να το προωθήσω και στους φίλους μου,αλλά δεν μου φταίνε τίποτα οι καημένοι!
Μήπως άμα τον ενημερώσω πως δεν ψηφίζω στην Β' Αθηνών μ αφήσει ήσυχη??
Άσχετο Νο 4: Ο καιρός δεν την παλεύει διόλου. Μια έχει ήλιο,μια συννεφιάζει και βρέχει , δε ξέρω πια τί καφέ να πιω!! Ζεστό ή κρύο???
Άσχετο Νο 5: Εδέησαν να μου περάσουν το μάθημα που χα περάσει στην εξεταστική του Ιανουρίου (ναι,μην τρίβεις τα μάτια σου, Ιανουαρίου είπα)
Άσχετο Νο 6: Ο μπλόγκις έπαθε μια μαλακίαση και μου βγάζει τα εικονίδια θαμπά,τώρα το δα.
Άσχετο Νο 7: Νομίζω πως γίνομαι ο Νταλί σιγά σιγά, το τί είδα στον ύπνο μου δεν περιγράφεται! Η χαρά του σουρρεαλισμού είμαι! Καλά ήταν όμως :P
Άσχετο Νο 8: Θέλω να ντετολιάσω και το λαπτόπι, αρχίζω να σκέφτομαι πως έχουν γίνει αποικίες στο πληκτρολόγιο :P
Άσχετο Νο 9: Θα κάτσω να σκεφτώ αν θα πιω τελικά ζεστό καφέ ή κρυο,και θα παλουκωθώ να βγάλω καμιά ύλη γιατί απ το πρωί στο κωλοβαρεμα είμαι.
Άσχετο Νο 10: Δεν έχω,αλλά το γράφω για να μην τ' αφήσω 9 και φαίνεται άσχημα :P :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: