Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2009

φωνεεεες, ακούω φωνεεες...

-Ωχ, τελειώνει ο καφές! Να βάλω απ αυτόν τον δυνατό που πήρα να δω και πως είναι ή να τελειώσω αυτό τον χαζό τον φουντούκι που λύσσαξε η μάνα μου ότι της πιάνει χώρο στο ψυγείο? Χμου, θέλω να δοκιμάσω τον δυνατό,τον άλλο τον βαρέθηκα, έναν χρόνο τέτοιο έπινα…τελικά ίσως έχει δίκιο η μάνα μου που λέει ότι βαριέμαι εύκολα. Σιχαίνομαι όταν έχει δίκιο, ποτέ δεν το παραδέχομαι. Κάπου πρέπει να κάνει λάθος, ακόμα όμως δεν το χω βρει. Μήπως λειτουργεί αντίστροφα? Μήπως νομίζω καταβάθος ότι έχει πάντα δίκιο και τελικά κάνω ότι χρειάζεται για να τη δικαιώσω? Μήπ…

-Σκάσε επιτέλους,έναν καφέ πήγες να κάνεις!!! Άσε που δεν έχεις πατήσει το κουμπί τόση ώρα και θα περιμένουμε κι άλλο!!

-----------------------------------------------------------------------------

-Γιατί κάνει μπουρμπουλήθρες το νερό στο χέρι μου?? Ωχ, λες να χάνω το οξυγόνο των κυττάρων μου? Μα πως, δεν γίνεται, ποια είναι η δομή της κυτταρικής μεμβράνης…τι μας λέγαν? Φωσφολιπίδια υδρόφιλα, ουρές υδροφ…

-Πάλι άρχισες να σκέφτεσαι μαλακίες? Σκάσε ρε παιδί μου, για να κάνεις ένα μπάνιο θες 2 ώρες,έχουμε και δουλειές!!

-Καλά καλά,αλλά μήπως έχει εγκλωβιστεί οξυγόνο κάτω απ τις τρίχες?

-ΣΚΑΣΕ.

-Καλά.

--------------------------------------------------------------------------------

(Ραδιόφωνο:… όσο κι αν κανείς προσέχει,όσο κι αν το κυνηγά, πάντα πάντα θα ναι αργαα..)

-Περίεργο δεν είναι που όσο μεγαλώνεις κάποια πράγματα ξαφνικά σου μιλάνε? Παλιά δεν μ άρεσε η ποίηση, ότι κι αν μου έδινες μου φαινόταν βαρετό κι ασυνάρτητο. Κι είχα φιλολόγους πάνω απ το κεφάλι μου να παραληρούν για το τι συμβολίζει το ένα και τι το άλλο. Δεν πρέπει να κάνουν ποίηση στα σχολεία ζητώντας να παπαγαλίσουν τα παιδιά έτοιμα σχόλια, τι νόημα έχει έτσι? Ο καθένας ερμηνεύει αλλιώς τους στίχους του… Κάποια ποίηματα μ αρέσουν πια, νομίζω ότι τα καταλαβαίνω… Τώρα θα μου πεις ότι κι οι φακές δεν μ άρεσαν όταν ήμουν μικρή αλλά τώρα τις τρώω!

-Πας καλά ρε? Συγκρίνεις την ποίηση με τις φακές????

-Μπα? Δεν θα μου πεις να σκάσω τώρα?

-Θα στο πω,σκάσε!!!!

------------------------------------------------------------------------

-Πήγε 9 η ώρα? Ακόμα δεν έχω διαβάσει για το μάθημα αύριο. Χημεία είναι η μόνη που δεν μ αγχώνει, με ξεκουράζει αυτό το μάθημα. Πάντα μ άρεσε…μήπως μ άρεσε επειδή είμαι καλή, ή ειμαι καλή επειδή μ άρεσε? Μάλλον το πρώτο, βέβαια καλή φαίνεται να ήμουν σχεδόν σ όλα,έτσι λέγαν οι βαθμόι…μπααα, ποτέ δεν λέγαν οι βαθμοί μου την αλήθεια, οι προφορικοί ήταν όλοι φουσκωμένοι λες κι έχεις βάλει μπέικιν και πάντα στις εξετάσεις το πράγμα ξεφούσκωνε, λες και βγαζες το κέηκ νωρίς απ το φούρνο. Χα, κάνω και παρομοιώσεις τώρα, ποτέ δεν τις μπορούσα!

-Το καταλαβαινεις ότι έχεις φάει 5 λεπτά να σκέφτεσαι βλακείες,έτσι? Μαζέψου επιτέλους! Σκάσε και διάβαζε!!

--------------------------------------------------------------------------------

-Φτου,τι ώρα πήγε? Γίναν άραγε τα κοτόπουλα στο καφέ? Ή δεν έβαλα κοτοπουλα? Ωχ,ελπίζω να μην έβαλα τα σουβλάκια τις μιας ώρα και έχουν σαπίσει!! Λες να καλλιεργήσω κανα μύκητα να περνάει η ώρα μου? Κάπου έχω σημειώσει το θρεπτικό, κάτι για πατάτα μας λέγαν και γλυκόζη…

-Ρε τα χεις παίξει? Θα κάθεσαι να καλλιεργείς μύκητες?? Από δω ο σκύλος μας ο Αζόρ κι από κει ο Μπάμπης, ο Μήτσος κι ο Αγαμέμνονας,οι μύκητες μας??

-Όχι λες ε?

-Σύνελθε γαμώτο!!!


[ιστορίες μικρής καθημερινής τρέλας που συμβαίνουν εντός του εγκεφάλου μου...δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω την φωνή της λογικής,μπορεί να χει σωπάσει για πάντα! Δεν είναι ν απορείς τελικά για τον τίτλο του βλογκ...]


3 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Έλα έλα, κι άμα περάσεις τη Χημεία, θα σου δώκω τη συνταγή να φτιάξεις διακέτυλ-μορφίνη!
Θα βοηθήσει πολύ τις φωνές >:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Α δεν θα με πιάσει,έπεσα στη χύτρα όταν ήμουν μικρή :P

Darthiir the Abban είπε...

Έτσι εξηγούνται όλα...