Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009

Πείραμα.

Το πρώτο βήμα για να λύσεις ένα πρόβλημα είναι να το εντοπίσεις,και στη συνέχεια να θέσεις τα κατάλληλα ερωτήματα έτσι ώστε να το λύσεις. Σωστά? Σωστά!
Το πρόβλημα: 12 χρόνια στο σχολείο + 2 στο πανεπιστήμιο, ακόμα δεν έχω βρει τρόπο να διαβάζω.
Το βαθύτερο πρόβλημα: αποσπάται πανεύκολα η προσοχή μου.


Χθες ξεκινήσαμε με ένα απλό κλείσιμο του υπολογιστή και της μουσικής. Πέτυχε? Μάλλον ναι, αν κρίνω ότι σε 2 ώρες έβγαλα αρκετή δουλειά,παρόλο που στο πρώτο τέταρτο, ο εαυτός μου κράτησε σθεναρή αντίσταση με πονοκεφάλους,υπνηλία, χάζεμα του καφέ,κτλ.
Σήμερα θα προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα.
Παρατήρηση: Το βράδυ (ΒΡΑΔΥ ΟΜΩΣ) διαβάζω πάντα καλύτερα. Εκτός του ότι έχω ανώμαλους κιρκαδικούς ρυθμούς, εκείνη την ώρα δεν κυκλοφορεί κουνούπι άρα είμαι μόνη μου εγώ και το βιβλίο,άρα απ την πολύ μου βαρεμάρα αναγκάζομαι να διαβάσω. Αφήνοντας στην άκρη τους ανώμαλους ρυθμούς μου, θα επιχειρήσουμε να δημιουργήσουμε ανάλογες συνθήκες και θα παρατηρήσουμε αν υπάρχει θετικό αποτέλεσμα.


Μελέτη της απόδοσης του διαβάσματος σε συνθήκες πλήρους απομόνωσης και ησυχίας.

Περίληψη
Στο παρόν πείραμα γίνεται μελέτη της απόδοσης διαβάσματος ανθρώπου με ανώμαλους ρυθμούς,σε τεχνητές συνθήκες απομόνωσης και ησυχίας.

Θεωρητικό Μέρος
Οι φυσιολογικοί άνθρωποι όταν μελετούν είναι συγκεντρωμένοι και αποδίδουν. Οι ανώμαλοι άνθρωποι όταν μελετούν δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, χαζεύουν,αποσπάται εύκολα η προσοχή τους,γυρνάνε σελίδα μόνο επειδή βαρέθηκαν να κοιτάνε συνεχώς την ίδια κι όχι επειδή την διάβασαν,ενώ τέλος σηκώνονται στο πρώτο τέταρτο για φαΐ,νερό,κατούρημα.

Πειραματική πορεία
Χρησιμοποιήθηκαν ωτοασπίδες απο σιλικόνη για την επίτευξη συνθηκών πλήρους απομόνωσης, ενώ απενεργοποιήθηκαν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές,εκτός του κινητού τηλεφώνου. Επιπλέον δώθηκε οδηγία προς τους οικείους να μην ενοχλήσουν κατά τη διάρκεια του πειράματος. Για την μέγιστη απόδοση χρησιμοποιήθηκε χρονόμετρο ρυθμισμένο στα 55 λεπτά, για να μεσολαβήσει 5λεπτο διάλειμμα.

Αποτελέσματα-Συζήτηση
Ίδωμεν!! Πάω να την πέσω και να σηκωθώ να εκτελέσω το πείραμα.

16 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Πω πω πω πω πω τι μου θυμίζειιιιιις

Εποχές Δέσμης
τρελός Τάκης Φωτίου
αφιερώσεις στον jeronimo groovy
και γενικά ο,τιδήποτε θα βοηθούσε στο να μη διαβάσω.

Εποχές ΓΠΑ
σπίτι μόνο internet, πολύ τοστ και καθόλου διάβαΖμα.
σχολή βιβλιοθήκη διάβαΖμα γιατί και όλοι οι άλλοι διάβαζαν και ντρεπόμουν. Αλλά ήταν σπάνιες οι φορές που το έκανα αυτό (εξ ου και τα 9 χρόνια)

Darthiir the Abban είπε...

Την υπνοπαιδεία τη δοκίμασες;

KV είπε...

δεν είσαι η μόνη ... μερικά παραπάνω χρονάκια εμπειρίας λένε ότι αν αφαιρέσεις από το σύστημα όλες τις πιθανές εξωτερικές αιτίες αρχίζεις και νυστάζεις άμεσα... εγώ μόνο με 12 παράθυρα ανοικτά μπορώ να δουλέψω (το καφέ, την φάρμα, κάτι που να μπορώ να πυροβολήσω όταν υπάρξει ανάγκη, κανένα κουτσομπολιό, κλπ κλπ κλπ) και καμιά ταινία στο βάθος!
Γκουντ λακ

Darthiir the Abban είπε...

Αυτός ο βασιλόπορτας σας έχει καταστρέψει με τα παραθύρια του...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Θελω κι εγώ
Αυτό είναι το φυσιολογικό μου κάψιμο. Και που να σφίξουν τα κρύα!
[τουλάχιστον εσένα σου μεινε και συρταριέρα εμένα ένα γκρεμισμένο δωμάτιο θα μου μείνει]

@Darthiir
Άμα έπιανε η υπνοπαιδεία σε μένα τώρα θα μουν στο Χάρβαρντ με υποτροφία!!!

@KV
κατά βάθος το ξέρω ότι εκεί θα καταλήξω τελικά,αλλά είναι αυτή η μικρή ελπίδα που σε κάνει να λες "και αν τελικά πετύχει?"...
εχμ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ???????? το θέλω ΑΜΕΣΑ!!!!!

Καλημέρες!

Darthiir the Abban είπε...

Αχάααα
Δηλαδή τη δοκίμασες!

(Να σου στείλω το Doom που έχει και σπλάτερ όταν βαράς;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Είχα μωρέ το ανρίαλ αλλά απο το πολύ γύρω-γύρω μ έπιανε ζαλάδα κι ήθελα 4 ώρες να συνέλθω!
Κάτι σε πιο λάιτ έχουμε? :P

Darthiir the Abban είπε...

Να σου στείλω να βαράς μύγες;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

NAI!!

Darthiir the Abban είπε...

Βζζζζζννν...
Βζιν...
Βζζζζζζζζζζννννννν.

kalo paidi alla... είπε...

περιμένουμε τα αποτελέσματα!

KV είπε...

όοοοοχι σοβαρά βαρέματα βρε (ντουμ και τέτοια θέλουν ώρα) ... κάτι απλό και χαζό, ότι έχει ονλαϊν!

(και σιγά μην σου έστελνα την καταστροφή)

@ Καμ, βασιλογουάτ?

Darthiir the Abban είπε...

Σε κόλλησε η krot βλέπω συντεκνε...
Βασιλόπορτας παιδί μου, Ο Βασίλης Πόρτας, πώς το λέν'; Αυτός που έχει τη Μικρομαλακή ντε!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εντάξει λοιπόν,νομίζω το βρήκα!

http://www.freewarefiles.com/Stress-Relief_program_15886.html

Darthiir the Abban είπε...

:o

???

....

(Δε βαράτε κανάν editor λέω 'γω;;;)

KV είπε...

(προς το παρόν δεν έχει ξύλο, κλαίμε αμφότεροι)