Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2009

Ότι να ναι!!

Απ την ώρα που έφαγα παλουκώθηκα στο πισί και έλιωσα στα βιντεάκια στο γιουτιουμπ,τόσο που μ έπιασε πονοκέφαλος. Για την ακρίβεια ξαναπήρα απ την αρχη όλα τα favorites μου και έχω ουκ ολίγα!
Τέσπα να μην στα πολυλογώ το τελευταίο βίντεο κλιπ που είδα ήταν ένα της αρβανιτάκη...κι έρχομαι και σε ρωτάω τώρα εγώ! Πόσο γελοίο είναι να βλέπεις ένα βίντεο κλιπ και μόλις γυρίσεις την καρέκλα σου προς το παράθυρο να δεις το σκηνικό που γύριστηκε? Πολύ θα σου απαντήσω γιατί εγώ γέλαγα μισή ώρα!
Φταίει βέβαια ότι το καψα και λίγο τόσες ώρες στο γιουτιούμπι.
Πάω για διπλό ελληνικό να συνέλθω μπας και διαβάσουμε και τίποτα!

Άντε σπέρες!

4 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Οπότε δεν χρειάζεσαι καν τηλεόραση, μπορείς να κοιτάς το παράθυρο!
Αλλά να το κλείνεις όταν διαβάζεις, καλά;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σωστόν γιατί αν πάρουν κι άλλο αέρα τα μυαλά μου δεν μας βλέπω καλαααααααααα!

KV είπε...

ταπταπ ταπταπ ... Καλημέρα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ταπ^ν, καλημέρα!!!