Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009

Μαζώχτε με!!!


Με τις δαχτυλιές στις οθόνες έχω ένα θεματάκι. Δεν μπορώ να μαι σε υπολογιστή που χει μια μούτζα απο δαχτυλιές, με πιάνει το μαιρηπαναγιωταρέικο μου. Γενικά τον υπολογιστή μου θα τον καθαρίσω σχεδόν κάθε μέρα.
Σήμερα όμως παρατήρησα ότι ξαφνικά ότι μόνο η οθόνη ήταν γεμάτη με μικρές δαχτυλιές,αλλά μάλιστα αυτές ήταν και σε σειρά, μερικές σχεδόν στοιχισμένες. Το μυαλό μου αμέσως πήγε στον "Οιωνό" (μπάι δεν γούει είναι τρεληηηη μούφα αυτή η ταινία,εκτός αν θες να δεις κωμωδία οπότε πάσο), και ετοιμαζόμουν να φορέσω το καπέλο μου απ' αλουμινόχαρτο για να μην μου κλέψουν το μυαλό οι εξωγήινοι,το χρειάζομαι λίγο τώρα τελευταία. Μετά όμως θυμήθηκα ότι όταν έφυγα έβαλα συναγερμό οπότε άμα είχαν μπει οι εξωγήινοι θα το χαμε μάθει [έχω λογική,ναι].
Το μυστήριο των δαχτυλιών λύθηκε όταν χρειάστηκα τον Π.Π. που για να μην γυρνάω μπρος πίσω το βιβλίο τον ανοίγω σ ένα παράθυρο της αλεπούς. Τότε ήταν που οι δαχτυλιές ήρθαν και ταίριαξαν τέλεια με διάφορα χημικά στοιχεία, αφού προφανώς μέσα στη βιασύνη μου είχα χρησιμοποιήσει το δάχτυλο μου για να διαβάσω αφήνοντας αυτά τα περίεργα σημάδια στην άμοιρη την οθόνη μου.
Ώρα να τυπώσω και τίποτα μου φαίνεται :P

[άι λάικ μουντάδα,διαβάζω καλύτερα]

5 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Εχμμμ ναι...
Για τύπωσε μερικές δαχτυλιές να δούμε ποιά στοιχεία σ' ενδιαφέρουν...
(Truebright οθόνη έχεις;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τζου, δαχτυλομαγνήτη μπράιτ έχω :P
Απ όσο είδα έδωσα ιδιαίτερο βάρος στα αλκάλια και στα αλογόνα..α να, έχω κι ένα στον f !

Darthiir the Abban είπε...

Α, είναι νωρίς ακόμα, όταν φτάσεις στα επαμφοτερίζοντα μου λες!

γνωστος αγνωστος είπε...

φορα κανενα γαντι καλε!
:P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Darthiir
Δεν τους μιλώ γιατί το χουν δίπορτο, τσκ τσκ!

@γνωστέ άγνωστε
δεν είναι κακή ιδεα!!!!!!!!!!!!
Είσαι καλός εσύ!