Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

Συνδρομο οξείας υπνηλίασης ή ο ένας ύπνος φέρνει τον άλλο





Μάλλον χρόνια πάθηση αν κρίνω απο μένα.Χαρακτηριστικό της το συνεχές χασμουρητο, το γενικότερο μούδιασμα απ τον πολύ ύπνο,καθώς και το συχνό τέντωμα μπας και ξυπνήσεις. Ο καφές δεν κάνει τίποτα στην προκειμένη, αν κιόλας είναι και ζεστός παίζει να σε ξανακοιμήσει.
Πιθανή λύση είναι η αποχή απ τον ύπνο τουλάχιστον για ένα 12ωρο (νομίζεις ότι είναι ευκολοοο???) αν και πιθανώς να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Όπως και να χει με μαθηματική ακρίβεια θα ξυπνήσεις για τα καλά την ώρα που θα πρέπει να κοιμηθείς. Πουχου, εγώ χθες 4 η ώρα το βράδυ είχα εκπληκτική διαύγεια αλλά πήγε στράφι γιατί έπρεπε να κοιμηθώ και σήμερα απ την ώρα που χω ξυπνήσει χασμουριέμαι ασυστόλως :P
2η πιθανή λύση είναι αν αναγκάσεις το σώμα σου να κουνηθεί, ή το βγάλεις στον έξω κόσμο που πρέπει να ξυπνήσεις αναγκαστικά για να γλιτώσεις το ρεζιλίκι. Η παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι εντείνει τα συμπτώματα του συνδρόμου.
Κάποιος να με πλακώσει στα χαστούκια άμεσα,θενκς.

Υ.Γ: όση ώρα έγραφα το ποστ χασμουρήθηκα τουλάχιστον 6 φορές, μα ποιος με μάτιασε, τα κάδρα?? :P

9 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Μωρ' ποιόν μου θυμίζεις...
Κάποτε το αντιμετώπιζα με ουισκάκια - ξυπνάς με τη μία. Το κακό είναι πως μετά έχεις διάθεση για μπουζούκια κι όχι για δουλειά :s

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ποιον άραγε?? :P
Άμα αρχίσω τα ουίσκια είμαι που μαι θ απογίνω!!! Θα με βρουν να κοιμάμαι ακουμπισμένη σε καμιά κολώνα...
Εκτος αν....χμ χμ χμ χμ... μουμπλε μουμπλε μουμπλε...μήπως η λύση είναι ο irish coffee????????????????

KV είπε...

Μην τον ακούς Μπούρδου μου ... άκου ουϊσκάκια το μικρό ... Πρόσεξε καλά, θέλω να κάνεις το ακόλουθο πείραμα: Λοιπόν, πάρε την απόφαση ότι δεν θα διαβάσεις σήμερα (ή πείσε τον εαυτό σου ότι δεν θα διαβάσεις σήμερα), βγάλε και τα βιβλία στο μπαλκόνι, την ταράτσα ή κάπου που να μην τα βλέπεις τέλος πάντων, κοιμήσου μια ωρίτσα και όταν ξυπνήσεις ρίξε μια ματιά στο ΑΔΕΙΟ γραφείο που δεν έχει πάνω του βιβλία γιατί δεν έχεις να διαβάσεις σήμερα και πες μου... Χασμουρήθηκες;;;;;;;;; Αν όχι, ξέρεις τι φταίει (και για να στο λέω, ξέρω και εγώ από ιδίαν πείρα!!)!
Σμακ

Darthiir the Abban είπε...

Πφφφφφ
Σωστά βρε, μη με ακούς εμένα, άκου την άλλη που ύπνο ακούει και ύπνο δε βλέπει!

>:)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχαχαχααχα, το πείραμα αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας γιατί άμα δεν διαβάσω σήμερα θα με βρείτε κρεμασμένη στην πλατεία συντάγματος :P
Ωστόσο υποψιάζομαι πως τα αποτελέσματα θα είναι τα αναμενόμενα...στη σκέψη και μόνο μου κόπηκε το χασμουρητό μαχαίρι!

[μα τα βιβλία μοναχούλια τους στο μπαλκόνι,απροστάτευτα τα καημένα ??? στο έλεος του κάθε περιστεριού? απαπα μάτι δεν θα κλεινα!! ]

KV είπε...

σωστό αλλά -in my defense- στο μυαλό μου τα είχα βάλει πριν σε σακουλίτσα ... {μπλιαξ ... ταπ... βρωμερά παλιόπουλα}

@ Σύντεκνε ένα θα σου πω: δεν ισχύει ούτε αυτό πλέον! 8 ωρίτσες κάθε βράδυ {άντε 6 άμα έχω τρελή αϋπνία!}

Darthiir the Abban είπε...

Σύντεκνε με εκπλήσσεις ευχάριστα.
Κοιμάσαι πλέον περισσότερο από εμένα.
Εύγε παιδί μου!

Όποτε θες πειραματικό πρωτόκολλο μπούρδου μου, μου λες ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ΚV
Mε τη σακούλα σώνεται κάπως το πράγμα,δεν λέω!!

@Darthiir
Περιμένω και τα ανάλογα πέιπερς!! :P

Darthiir the Abban είπε...

Abban D.T, “On the enhancement of human activity via alcoholic substances”, PanoPoli newsletters, 20 (1996) 37-89