Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2009

Σου λέω εγώ,κρίνε εσύ...

  • Έπεσα σήμερα τ απόγευμα ξερή για ύπνο και όταν ξύπνησα διαπίστωσα πως κατα τη διάρκεια του ύπνου μου θεώρησα πρακτικό το να βάλω 2 δάχτυλα στο στόμα μου...παίζει να βγάζω δόντια! :P
  • Κατά τη διάρκεια του ύπνου μου είδα ότι η καρέκλα του γραφείου μου χάλασε.Πώς χάλασε? Την ώρα που καθόμουν ξαφνικά γέμισε το πάτωμα υγρά! Κοιτάω και τί να δω? Είχαν αδειάσει λέει τα υγρά των αναρτήσεων (!!!) της και έπρεπε να τα ξαναγεμίσω! Σε λίγο θα μου βγει και 4x4 η καρέκλα!
  • Μίλαγα με φίλη στο μσν,και είπε ότι πάει για μπάνιο αλλά ήθελε την πάπια της. Ναι το ξέρω ότι οι συζητήσεις μου έχουν επίπεδο,το θέμα όμως δεν είναι αυτό,το θέμα είναι ότι εγώ όχι μόνο δεν κατάλαβα πως χαριτολογούσε αναφερόμενη στα πλαστικά παπάκια και σκέφτηκα τις πάπιες για τα ούρα, αλλά επιπλέον μου ρθε ιδέα να λανσάρουμε πάπιες που θα κάνουν αυτόματα ανάλυση ούρων και θα αλλάζουν χρώμα άμα κάτι πάει στραβά. Δεν θέλω σχόλια γιατί αν θες να ξέρεις εγώ είχα σκεφτεί το Ψίχα-τοστ πριν το βγάλουν στην αγορά, κι επίσης μικρή θαύμαζα τον Κύρο Γρανάζη,ντααααξ?
  • Δε ξέρω αν οφείλεται στον ταραγμένο μου εγκέφαλο αλλά διαπιστώνω ότι άλλα διαβάζω,άλλα λέω κι άλλα καταλαβαίνω. Διαβάζω φωναχτά πχ άσκηση για τα ηλεκτρόνια??? Λέει αυτό 2p,διαβάζω εγώ φωναχτά 4p, ωστόσο μέσα μου έχω καταλάβει ότι λέει 2p,και μέχρι να διαβάσω όλη την άσκηση έχω σκεφτεί το επόμενο στάδιο,αλλά μετά ακούω τη φωνή μου που λέει άλλα ντ άλλων και μπερδεύομαι. Κατάλαβες? Ούτε κι εγώ!
  • Παραδόξως καλά την περνάω και μέσα, δεν έχω λαλήσει (σουτ!) όπως περίμενα!
  • ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΠΟΤΕ ΨΟΦΑΝΕ???? $#@$##$%#$^
  • Ο ARΙS ΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ????? (μου ξανα-ξανα-ξανα-ξανα έστειλε να με ευχαριστήσει για την στήριξη μου στην β αθηνών. Χρυσέ μου ΔΕΝ-ΨΗΦΙΖΩ-ΣΤΗΝ-Β-ΑΘΗΝΩΝ!)
  • Παραλίγο να σπάσω και τα γυαλιά μου εκτός απ το ρολόι, όταν τράβηξα ένα βιβλίο απ την βιβλιοθήκη, το προηγούμενο έπεσε,πέταξε κάτω το αποσμητικό που έπεσε στα γυαλιά μου που είχα ακουμπησμένα στο γραφείο. Ευτυχώς αυτά τη γλίτωσαν,και ναι, αν αναρωτιέσαι γκρεμίζω και πολυκατοικίες άμα τις κοιτάξω πολύ ώρα.

7 σχόλια:

Wise_One είπε...

Καλά γελάσαμε πρωί πρωί... Μου 'φτιαξες τη μέρα :)

Για τα κουνούπια ρε συ δε ξέρω, όλο το καλοκαίρι δεν έβαλα αντικουνουπικό, με το που μπήκε ο Σεπτέμβρης, κάθε βράδυ βάζω. Άτιμα θηλυκά, μας ρουφάνε το αίμα...

Darthiir the Abban είπε...

a) Ονειρευόσουν τον ARI
b) Σπάσαν τα νερά
c) Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας, είναι ο Κύρος ο Σοφίας
d) Το θέμα δεν είναι τι λες, αλλά τι θα αποτυπώσεις στο χαρτί. Αν αντί 2p, γράψεις 3G, θα έχουμε πρόβλημα…
e) Δυστυχώς ποτέ
f) Όταν πάψει να ελπίζει σ’ ένα σου βλέμμα, ένα σου φιλί (ή του αδερφού σου, μην τα ξαναλέμε)
g) Κάνε τρισάγιο

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Wise_One
Άσε με μωρε με τα μεταλλαγμένα κουνούπια που κυκλοφορούνε!!! Αυτά πρέπει να τα ψεκάσεις με βαλεριάνα για να χαζέψουν!!

@Darthiir the Abban
a)...got me!
b)Άμα βρω και καρεκλάκια τριγύρω θα το πάθω!!
c)ιντιντ! :P
d) Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να λέω, γιατί θα βάλω κανα ιόν εκεί που δεν πρέπει και μετά θα ξέρετε ποιος κατέστρεψε τον κόσμο... :P
f) γκαμώτεν!
g) Δε 'ν' κακόοοοοοο!

Μέρεςςς!

Rizobreaker είπε...

Χαχα! Πλάκα έχεις!
Ο Αρούλης φαίνεται σας είχε πάρει σβάρνα εσένα και την Ελ... :p

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα είναι τόσο θερμός άντρας, δεν μπορειιι! :P

γνωστος αγνωστος είπε...

apapapa εσυ πρεπει να κατσεις να κανεις ενα διαλειμα και να ηρεμισει το μυαλο σου απο τις τοσες πληροφοριες που παιρνει καθημερινα!
οσο για τον aris ...κανε και εσυ μια εξαιρεση! :P:P:P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ουααααα, Σελήνη πάει άσυλο... :P