Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2009

Το πιο γκαντέμικο ρολόι του κόσμου όλου

...είναι φυσικά το δικό μου!!!!
Πριν απο 1,5 μπορεί και 2 χρόνια αγόρα απ τα Folli-follie (μαύρη η ώρα κι η στιγμή !) ένα ρολόι που ήταν απ τα λίγα πράγματα (παίζει να ταν και το μόνο) που τα είδα σ ένα περιοδικό και είπα ότι το θέλω! Το ρολόι ήταν αυτό:


Μετά απο 6 περίπου μήνες αφού το είχα,και ενώ είχα παρατηρήσει ότι είχε αρχίσει κι έχανε λίγο την ώρα, αφηρημένη μια μέρα μπήκα στη θάλασσα με το ρολόι. Λαμβάνοντας υπ όψιν το γεγονός ότι γράφει πάνω αντοχή μέχρι 20ΑΤΜ το ρολόι λογικάαα,δε θα πρεπε ν αντιμετωπίζει πρόβλημα μ ένα ελαφρύ πλατσούρισμα στα ρηχά,σωστά? Λάθος. Την επόμενη κιόλας είχαν μαζευτεί υδρατμοί στο τζάμι του. Το άφησα να στεγνώσει,όμως όπως φαίνεται το αλάτι χάλασε το χρώμα του καντράν που ξεκόλλησαν κάποια κομμάτια. Λέω θα το πάω πίσω,εγγύηση έχω,μισή ντροπή δική τους,μισή δική μου. Το πάω πράγματι, με παίρνουν τηλ ότι το ρολόι δεν φτιάχνεται και θα μου το αντικαταστήσουν. Χαιρέκακα (?) σκέφτηκα ότι καλύτερα που θα μου το αντικαθιστούσαν γιατί έκανε κάτι λαλακίες με την ώρα και έμενα κανα 20λεπτο πίσω.
Παίρνω το καινούριο, μια χαρά. Μετά από δεν θυμάμαι πόσο καιρό, αρχίζει πάλι να χάνει την ώρα. Λέω αντε βρε χαζό,ιδέα σου είναι,και μου ρίχνω και μια φιλική σφαλιάρα. Το ρολόι όμως πράγματι έχανε την ώρα, οπότε μετά απο μερικούς μήνες πάω πάλι πίσω στο κατάστημα.
Το και το τους λέω,τ αφήνω για επισκευή. Με παίρνουν τηλ,πάω το παίρνω,λέω επιτέλους. Δεν περνάει ούτε ένας μήνας και το ρολόι αρχίζει και χάνει ΞΑΝΑ!!! Το καθυστερώ λίγο να το πάω γιατί αφ ενός είχα απογοητευτεί απ αυτή τη δουλειά,αφ ετέρου έπρεπε να πάω Αθήνα και δεν είχα αξιωθεί ακόμα. Πάω πίσω,μου λένε συγνώμη δεν μας έχει ξανασυμβεί,μου το αντικαθιστούν επιτόπου. Έχω σαφώς κουραστεί απ την όλη κατάσταση και σαφώς δεν πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω ρολόι απο κει. Εξάλλου τα ίδια μου έλεγε και μια άλλη κοπέλα με ρολόι απο κει, 2 φορές για σέρβις.
Αλλά δεν ήταν αυτό το πρόβλημα! Το πρόβλημα είναι ότι έχω το "καινούριο" ρολόι σχεδόν 2 βδομάδες. Μου αρέσει ακόμα πολύ αν και πλέον έχω ανασφάλεια όταν κοιτάω την ώρα σ αυτό. Και σήμερα πάνω σε μια υπερχαριτωμένη μου κίνηση,χτυπάω μία το χέρι μου στο πόμολο της πόρτας. Ακούω ένα υπόκωφο "κρακ" και κάτι ράγισε μέσα μου. Δυστυχώς όχι μόνο μέσα μου. Ένα κομμάτι γυαλί στην άκρη του ρολογιού με είχε αφήσει για πάντα... Το χειρότερο είναι πως δεν μπορώ να γκρινιάξω κιόλας,γιατί η μάνα μου είχε λυσσάξει να μην φοράω το ρολόι μέσα στο σπίτι, εγώ όμως έχω πρόβλημα με τα ρολόγια. Πρέπει να φοράω οπωσδήποτε,τα βγάζω μόνο όταν κάνω μπάνιο...Όταν ξυπνάω πρέπει όπως και δήποτε να φοράω ρολόι,αλλιώς κάτι παθαίνω!! :P
Τέλοσπάντων,γκαντέμικο-ξεγκαντέμικο,ραγισμένο ή γερό,θα συνεχίσω να το φοράω μέχρι να βρω κάποιο που να μ αρέσει περισσότερο...αλλά σίγουρα ποτέ ξανά ρολόγια απ τα Folli follie!! (αν και στην τελευταία ζημιά έφταιγα εγώ, άθραυστο τζάμι θα μου βαζαν? :P )

Το συγκεκριμένο ρολόι το χω 2 χρόνια και μου χει βγάλει το λάδι. Όταν το πήρα έκανε νομίζω 180€. Σ όλη την υπόλοιπη ζωή μου φόραγα swatch που δεν είχαν ποτεεεε πάνω απο 100€. Ε πότε μα ποτέ μα ποτέ,δεν μου χάλασε ο μηχανισμός σε swatch! Μπορεί να χάλαγε το λουράκι,μπορεί να κατέστρεφα το χρώμα (ναι,κάνω σκληρή χρήση στα ρολόγια), αλλά ποτέ δεν χάλασε μηχανισμός. Και πάλι swatch θα παιρνα,αλλά τα μοντέλα του είναι πολύ λεπτά για τα μέτρα μου,γμτ!

2 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Σίγουρα σου χρειάζεται τρισάγιο...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλέ δεν με θάψαν ακόμα για να μου κάνουν τρισάγιο! Ευχέλαιο ή εξορκισμό! :P