Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009

Τί εννοείς...

....το γραφείο μου θέλει καθάρισμα??! Το γραφείο μου δεν θέλει ποτέ καθάρισμα! Ποτέ._
Η φωτό είναι απο παλαιότερη μέρα αλλά στην ίδια κατάσταση είναι και σήμερα :P
Γενικώς είναι σύνηθες φαινόμενο να κάθομαι και να διαβάζω ανάμεσα απο δύο τεράστιες στίβες βιβλία, μετά να χώνω καταλάθος αγκωνιά στην μία,να γκρεμίζεται και πέφτωντας να ρίχνει και τον καφέ. Συνεννοημένα πράγματα! Ξέρω απ την αρχή τί θα συμβεί αλλά πότε δεν παραμερίζω τον καφέ,απλά έχω εξοπλιστεί με χαρτί κουζίνας και άζαξ!


3 σχόλια:

El είπε...

Το πιο χρήσιμο πράμα πάνω στο γραφείο σου για όταν θα γίνεις γιατρός (και το μόνο που θα κρατήσεις και όλα τα άλλα δώς τα δρόμο) είναι τα γυαλιά ηλίου! Θα τα φοράς και δε θα σε αναγνωρίζουν όσοι "παρα τρίχα" να στείλεις αλλού (sick)!

Εγώ είμαι στα μισά καθαρίσματος της έπαυλης μου!

γνωστος αγνωστος είπε...

αν ειναι να αλλαζαμε μερικα πραγματα που ξερουμε οτι θα γινουν...αστο καλυτερα
εγω το γουσταρω αυτο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Ελ
Ρε ας είναι να τα καταφέρω εγώ και κυκλοφορώ και με μάσκα του ζορρό έξω :P

Καλό καθάρισμα! (αν και φαντάζομαι πως μετά απο τόση ώρα τώρα πρέπει να καθαρίζεις την πισίνα)

@γνωστέ-άγνωστε
Καποια πράγματα πρέπει να μένουν όπως είναι! Παράνοια μόουντ ον! :P

Καλησπέρες!