Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2009

Γίνε ακόμα πιο ξεφτίλας,μπορείς! :D





Καθόμουν αμέριμνη και έφτιαχνα καφέ,όταν χτυπάει τουν-τουν το κινητό,και έχω μήνυμα. Λέω ποιος καλός άνθρωπος με θυμήθηκε... Κοιτάω τον αποστολέα: "ARIS". Λέω ποιος Άρης??Τον θείο μου τον λένε Άρη αλλά δεν θυμόμουν να το χω αποθηκεύσει με κεφαλαία και λατινικούς χαρακτήρες! Ανοίγω το μήνυμα:

"ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ (εμένα??? ) ΔΕΥΤΕΡΑ 28/9 ΩΡΑ 7ΜΜ ΣΤΟ ΞΕΝ. ΤΗΕΟΧΕΝΙΑ(εδώ να σου πω με το ξενοδοχείο τρόμαξα λίγο γιατί λέω ποιο μαλακισμένο βρήκε το νούμερο και μου κάνει πλάκα) (ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 5 ΚΗΦΙΣΙΑ)(μόλις είδα το "Κηφισιά" ηρέμησα και σιγουρεύτηκα ότι μου κάνουν πλάκα). ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ Β ΑΘΗΝΩΝ-ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΖΙ! ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ"(τα λογια είναι περιτταααααααααααααα)

Παρατήρηση 1η: Αυτό το ARIS, μόνο σε μένα θυμίζει τσατσά???
Παρατήρηση 2η: Αφού σκέφτηκα σκέφτηκα που σκατά βρήκαν το νούμερο μου, αφού δεν το δίνω γενικώς,πόσω μάλλον στην ΝΔ (χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα), κατέληξα. Εσύ που πήγες κι έδωσες το νούμερο μου (μαζί με άλλων 3209320932 καημένων) στη ΝΔ, είσαι γνωστό κομματόσκυλο,και το γουστάρεις και μπράβο σου! Εγώ τί φταίω η καψερή??
Παρατήρηση 3η: Και τώρα περιμένουν να τους ψηφίσω? ααααααααααααχαχαχαχαχα
Γέλασα πάντως! :P

6 σχόλια:

γνωστος αγνωστος είπε...

καλα αυτοι με ενα sms περιμενουν να παρουν και ψηφο???
ε ρε μ.....κια που δερνει τον ανθρωπο......

dsquared είπε...

Τελικα πηγες στο hotel να συναντησεις τον Aris!!! Τι εγινε? Ειχε στρωμα νερου το δωματιο? Το πηγαινε το γραμμα ο Aris?
DIN

El είπε...

Ααααα....κι εμένα μου έστειλε μυν ο Aris (θα κάνω και ποστ). Εγώ απάντησα όμως κιόλας....(τα υπόλοιπα στο blog!)

Διάβαζε λέμε! Που άκουσες Aris και το έριξες στο κωλοβάρεμα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@γνωστός άγνωστος
μα είναι ελεεινοί! χαχαχα, τώρα που μου κανε τα γλυκά μάτια ο άρης θα ψηφίσω ΝΔ,τέλος! :P :P :P

@din
μη με πατάς εκεί που πονάω!!! Την αδυναμία που έχω εγώ στον ARIS άλλη καμιά δεν την έχει!! :Ρ

@Εl
Μα ήτανε να μην αποσυντόνιστώ με τέτοιο μήνυμα??? Εσύ ένα κάτι δλδ δεν το ένιωσες? Μια ανατριχίλα βρε αδερφέ :P

Wise_One είπε...

Καλά είσαι... Εμένα με πήραν και τηλέφωνο για τις ομιλίες του Πολύδωρα και Καραμανλή :DDD

Heliotypon είπε...

Δεν πήγαινες να δεις αν θα φόραγε και την μπορνουζοπετσέτα, βρε παιδί μου;