Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

Ο εφιάλτης στον δρόμο με τις αφίσες...


Η ώρα 11 παρά το πρωί. Για την ακρίβεια 11 παρά 4. Έχω μάθημα στις 11 και γιες,έχω αργήσει! Η απόσταση με τα πόδια είναι 20 λεπτά,με το αμάξι είναι δεν είναι 5. Οπότε φεύγω φουριόζα να προλάβω, τρέχω μπαίνω στο αμάξι αλλά πριν ξεκινήσω ΠΑΝΤΑ,έχω ένα μικρό κόλλημα και καθαρίζω το τζάμι,και το μπρος και το πίσω. Αυτό είναι ένα απ τα διάφορα κολλήματα που έχω,δεν πα να ναι 10 άνθρωποι που μου τρίβουν το παρμπριζ με άζαξ που κάνει τα τζάμια αόρατα,εγώ θα βάλω τους υαλοκαθαριστήρες και το υγρο,τσουυυτ. (το οποίο τώρα που το θυμήθηκα,έχει αδειάσει και θα πάθω κοκομπλόκο αύριο άμα δεν κάνει τσουτ)
Επανέρχομαι. Τρέχω που λες,πετάω το σακίδιο στον συνοδηγό,βάζω μπρος,και τότε συμβαίνει το μοιραιο...εμφανίζεται μπροστά μου η μούρη του Καραμανλή!!!! Σου λέω κοιταχτήκαμε! Φατσα με φάτσα,ένα τζάμι μας χώριζε. Παθαίνω ένα τρέμουλο απ την τρομάρα μου,γιατί δεν είναι και λίγο να τρέχεις χωρίς μάλιστα να χεις πιει καφέ και να φας στην μάπα τον Κωστάκη. Πριν αρχίσετε να την κάνετε μ ελαφρά απ το βλογκ θεωρώντας πως όντως μου χει στρίψει,να σας εξηγήσω: η μοιραία μου συνήθεια να καθαρίζω τα τζάμια φταίει!! Βλέπετε είχαν περάσει κι είχαν αφήσει φυλλάδια στους υαλοκαθαριστήρες,με αποτέλεσμα όταν το σηκωθούν να σύρουν και τα φυλλάδια μαζί,και να βρεθώ εγώ σ ένα τρυφερό ενσταντέ με τον πρωθυπουργούλη μας. Τώρα θα μου πεις τα βάλαν με τη μούρη του προς τα μέσα για να μην τρομάζουν τους περαστικούς,αλλά θέλει λίγο τακτ!!
Γενικώς όμως πολύ αφίσα,πολύ! Απ τη μία ο Καραμανλής που ναι πρώτη μούρη στο καβούρι με ένα ανεκδίηγητο φωτοσοπ!!!! Δλδ ας μου τη στέλναν εμένα,καλύτερη θα την έκανα! Λες και μας τον φέρνουν απ τα ξένα και δεν τον έχουμε δει,οπότε θα δούμε την φωτό και θα παραπλανηθούμε! Είναι και ο μοναδικός-ανυπέρβλητος-ταλαντούχος-σουπερ ντουπερ ουαου Καρατζαφέρης. Η αφίσα με το γάντι του μποξ είναι όλα τα λεφτά! Μα όλα! Και πως του παααααααααααααααααααααειιιιι..........!!!! Αφού είχα σταθεί σε μια κολώνα και τη χάζευα σαν χαζή. Θα με δει και κανάς γνωστός και θα βγάλει βρώμα ότι γουστάρω χέρι-χέρι... Αλλά τα σπάει σου λέω,τί σκηνοθεσία,τί ύφος,τί στυλ! Αφου να,αν την είχα την ψήφο μου για πέταμα σ αυτόν θα την έριχνα! Τόσο μ έπεισε αυτή η αφίσα! Και το σλόγκαν βεβαίως-βεβαίως...
Τεσπα,ψιλά γράμματα σε ένα προεκλογικό ντελίριο. Ομολογώ πως το μάτι μου δεν έχει πιάσει αφίσες του πασοκ,του κκε και του τσίπρα, ίσως όμως είναι χαμένες ανάμεσα στο δεξί κροσέ τους καρατζαφέρη...Άλλη φορά πάντως θα πηγαίνω τοίχο-τοίχο,μην μου ρθε καμιά ξόφαλτση!

Αυτά σε ένα μικρό διάλειμμα,τώρα πρέπει να διαβάσω. [αν διαβάζεις αυτό το μπλογκ πιθανώς να χεις σχηματίσει την εντύπωση πως διαβάζω ασταμάτητα. Πολύ θα το ήθελα αλλά τζου! Ο οίστρος με βαράει κατακούτελα όταν πέσει η νύχτα και τότε ξεπετάω ύλη σαν τρελή, ωστόσο αυτές είναι και οι πιο συνηθισμένες ώρες που ποστάρω οπότε γι αυτό δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. Αν μ αρχίσετε όμως στα χαστούκια μπορεί και να μάθω να διαβάζω και τις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας! Χαστούκια όμως ε,όχι την αφίσα του Καραμανλή γιατί τρομάζω!!]

12 σχόλια:

El είπε...

Καλά είσαι! Σκέψου ότι εγώ είδα στο δύωρο που κοιμήθικα ότι ήμουν λέει σε προεκλογική ομιλία του καρατζαφέρη και κουνούσα και σημαιάκι. Λέω απο δω κι εμπρός πριν κοιμηθώ να βάζω δίπλα κανα λεξοτανιλ να το παίρνω στο καπάκι μόλις ξυπνάβ. Πολύ καρατζαφ βλέπω τελευταία και δε με βλέπω καλά.
Θα γίνεις γιατρός! Τέλος. Στο λέω εγώ...κι εγώ ότι λέω γίνεται. Μόνο οι γιατροί και οι μέλλοντες γιατροί ξενυχτάνε δήθενν μου τάχα διαβάζοντας!
Μέραααααα.....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έλα,μη τρομάζεις,έχω ονειροκρίτη:

Καρατζαφέρης: Αν δείτε Καρατζαφέρη στον ύπνο σας τα πράγματα τον επόμενο καιρό θα είναι δύσκολα! Το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου σας θα προσπαθήσει να επιβληθεί του αριστερού,και -γιατί όχι;- να το εξαλείψει. Προετοιμαστείτε για έντονους πονοκεφάλους και μετανάστες που κρύβονται στο πέρασμα σας.

Σημαιάκι: Αν δείτε στον ύπνο σας ότι κουνάτε το σημαιάκι απ τα δεξιά προς τ αριστερά θα πάρετε λεφτά. Αν το κουνάτε απ τ αριστερά προς τα δεξιά θα σας καεί το φαί. Αν κουνάτε το σημαιάκι πάνω κάτω,σημαίνει πως η ΝΔ θα ξανακερδίσει τις εκλογές. Τέλος, αν το σημαιάκι είναι ακίνητο,γυρίστε πλευρό και ξανακοιμηθείτε.

Φτου ρε γμτ, το "δήθεν τάχα μου διαβάζοντας" είναι πατέντα ε? ούτε να κρυφτείς δεν μπορειιιις :P

El είπε...

Μέσα έπεσες! Μιλάμε έχω απο το πρωι έναν πονοκέφαλο....άστα να πάνε!
Διαβάζεις βλέπω....Μπράβο...Κογκρατσουλέισονς!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

αλάνθαστος λέμε ο ονειροκρίτης!!
Περαστικά, ο καρατζαφέρης φταίει! διάβαζε κανένα ντόναλντ πριν κοιμηθείς μπας κι εξισορροπήσεις την κατάσταση!

Διαβααζω,αλλά τώρα τελειώνω και θα την πέσω μάλλον [Σ.Σ: μου τέλειωσε ο καφές :P]

Darthiir the Abban είπε...

Διαγωνισμός ψαρέματος στην ακτή σχοινιά.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου.
Έναρξη, 6η πρωινή, λήξη 8η απογευματινή.
Να είστε όλοι εκεί!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εύκολαααααααα!
Πετονιά ή καλάμι? :P

Darthiir the Abban είπε...

Πολυάγκιστρο, συρτή, καθετή (άκου καλάμι… τζιιι…).
Δολώματα: Ζυμάρι, μπορμπόλια, γαρίδα, φωμί.
Έσω έτοιμη.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Με την μπορμπόλια ομολογώ πως δεν έχουμε γνωριστεί ακόμα!

Περιμένω οδηγίες,όβερ.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ή μήπως είναι τα????
φτου,ξεφτύλα,ούτε το άρθρο δεν κατέχω!
Ω μον ντιέ!

Darthiir the Abban είπε...

Αχά
Τα μπορμπόλια.
Δεν τα ξέρεις; :o
"Τα σαλιγκάρια της θάλασσας" σαν να λέμε;
Εναλλακτικά επιτρέπονται και πεταλίδες και καρτσιμάδες, αλλά μαζεύονται πιό δύσκολα...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

τώρα που το λέτε και το παρατηρώ,σαν κάτι να θυμάμαι! τσιμπάνε μωρέ και στο ψωμοτύρι,που να τρεχουμεεε τώρα :P

Darthiir the Abban είπε...

Και σκέτο ζυμάρι όπως προείπα...
Πού να κάθεσαι να ψήνεις άλλωστε...