Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά?

Θέλω πολύ να γράψω,και περνάω μέρες τώρα απ το μπλογκ και το χαζεύω,αλλά δεν έχω τί να γράψω! Πρόμπλεμ!
Δεν έχω γεγονότα να περιγράψω,και δυστυχώς το βλογκ τούτο δεν είναι απ αυτά που αναρωτιούνται ποιο είναι το νόημα της ζωής, ή κλαίνε χαμμένες αγάπες. Τουλάχιστον όχι σε όλα τα ποστς του! Αφού λοιπόν δεν έχω γεγονότα,δεν έχω και ποστς!
Αν και τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι κακή ιδέα η περιγραφεί της μοναδικής μας εσπρεσσιέρας των 50 ολόκληρων ευρώ,που στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα σου βγάζει καφέ,και στα υπόλοιπα ένα νεροζούμι αδιευκρίνιστης σύστασεως. Ή του ψυγείου,που μαζεύει συνέχεια δαχτυλιές,και κάνει απόψυξη μόνο του όταν ΑΥΤΟ θελήσει. Όχι-όχι, οι συσκευές του σπιτιού δεν είναι και ΤΟΣΟ συναρπαστικες, αν και...εγώ με το πληντυριο έχω σκοτώσει την ώρα μου! Θα φταίει κι αυτή η διαφήμιση της άριστον. Και μου το λεγε η μάνα μου να μην πιστεύω ότι βλέπω στιν τιβι αλλά δεν την πίστευα.
Πήγα προχθές κι απ τη σχολή,για να τους δείρω και να μου περάσουν ένα μάθημα που δεν μου χαν περάσει,γιατί μου χαν βάλει μηδέν ενώ είχα γράψει 6 και βαριόντουσαν να στείλουν διορθωτική βαθμολογία. Κατάλαβες? Ούτε εγώ, κοίτα εδώ για λεπτομέρειες. Υποτίθεται πως τώρα θα το τακτοποιήσουν αλλά ποτέ δεν είσαι σίγουρος μ αυτά. Για πάσο βέβαια ούτε λόγος! Θα ξανανέβω και για το πάσο. Εντωμεταξύ παρατήρησα πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές,όπως αυτή που φαίνεται στην φωτό πιο κάτω. Το ξερα ότι οι φοιτητές του ΓΠΑ είναι δημιουργικοί :P

(κάντε κλικ για μεγέθυνση,αυτό είναι επί της Ιεράς Οδού,όπως άλλωστε φαίνεται απ την μπουζουκλερί δίπλα)

Τελοσπαντων, ελπίζω σούνερ ορ λέιτερ να βρεθεί κατι για να γράψω κι ένα ποστ της προκοπής,γιατί όλο κάτι καμένα ανεβάζω και δρέπομαι διά λογαριασμό μου.
[καλά δεν πεθαίνω κι απ την ντροπή μου αλλά λέμε τώρα]

---------------------------------------------------------------------------------------

Συγνώμη τώρα που ψαχνα το λίνκ για πιο πάνω συνειδητοποίησα...ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ 6????? Μα ήμουν σίγουρη ότι την είχα πει! Ας ξαναψάξω

Δεν υπάρχουν σχόλια: