Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009

Στρουμφοτραγουδώ.

Oι μέρες περνάνε κι εγώ είμαι ακόμα ζωντανή,στην σκηνή σαν ροκ συγκρότημα.
Περνάνε μέρες που τρέχω και δεν φτάνω και δεν προλαβαίνω ούτε να αναπνεύσω (πήγα να γράψω "ουτε να φάω" αλλά το μετά το ξανασκέφτηκα και λέω ας μην πω ψέματα :P ), και μέρες που κάθομαι και ξύνομαι γενικως. Έχω παρατηρήσει ότι τις μέρες που έχω πιο πιεσμένο πρόγραμμα βγάζω πολύ περισσότερη δουλειά απ τις μέρες που είμαι φρι και έχω άπλετο χρόνο στη διάθεση μου. Μάλλον εντάσσεται κι αυτό στην όλη μου ιδιαιτερότητα,μιας και είμαι γνωστή οπαδός του Μαζόχ και αποδίδω καλύτερα όταν έχω 32938293283 πράγματα να κάνω σε 20 λεπτά. :)
Επίσης γενικότερα περνάω μια περίοδο καλής διάθεσης σε σημείο που έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι αν πράγματι μου στριψε ή με προετοιμάζει για τίποτα χειρότερο :P
Βέβαια απ τη στιγμή που πρόκειται για καλή διάθεση και ουχί για κακή,δεν ασχολούμαστε παραπέρα!
Με τον ύπνο κάπως το χω σώσει, κοιμάμαι γύρω στις 2μιση και προσπαθώ να ξυπνάω γύρω στις 8μιση-9, με όχι πάντα μεγάλη επιτυχία αλλά το δουλεύουμε. Εξάλλου για μένα το "10 το πρωί" είναι απ τ αξημέρωτα, ν απλώσεις τραχανά!
Γενικώς είμαι στο "ναι και χαμόγελο". Πχ τώρα όση ώρα γράφω ψάχνω να βρω πως λεγόταν εκείνο το σκασμένο πόκεμον που μου χει κολλήσει.

Και δίνω και απανωτές unplugged παραστάσεις με το επόμενο κομμάτι που το άκουσα με την τσίμπλα στο μάτι και μου κόλλησε:




Καμηλέρες!!! :) :) (αυτό το καμηλέρα έχει βγει σε ένα πετυχημένο σαρδάμ του "Life Καλημέρα" :P )

6 σχόλια:

dsquared είπε...

AAAAAAAAA Mπόνι Τάιλερ και Τόταλ, απλα αγαπημενο... βρ συ μπας και εισαι ερωτευμενο?

din

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μπααα, απλά μου κόλλησε το πρωί που τ άκουγα και τα σπάει!
Δεν έχουμε καιρούς για έρωτες τώρα!! :P

dsquared είπε...

Ετσι σε θελω, πανω απ ολα το διαβασμα!

din

if.. ιγένεια είπε...

Καλημερα! Γεροί να ειμαστε και ολα θα γινουν..

Μάτα είπε...

Ελα βρε!Που το θυμήθηκες το τραγουτδάκι,μου θύμισες τα νιάτα μου!
Πες μου τι κάνει το πόκεμον να σου πω ποιό είναι...τα έμαθα και τα 150 και βάλε λόγω παιδιών!
Φιλιά!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@dsquared
Ετζι. :P

@ιφιγένεια
Καλημερααααααα και σε σένα!! (άλλο που είναι βράδυ τώρα! :P)
Γεροί πάνω απ όλα!! :)

@Μάτα
Το ραδιόφωνο μου την έκανε την ζημιά!! :P
Το Jigglypuff έψαχνα,αλλά βρήκα ένα σάιτ που τα χε όλα και το θυμήθηκα! χιχι!