Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΒΒΒΒζζζζιιιιν!

Που είμαι και τί κάνω? Πού έχω χαθεί? Καλές ερωτήσεις, αν και η αλήθεια είναι ότι το 90% του χρόνου μου (οταν δεν κοιμάμαι :Ρ) βρίσκομαι δίπλα από ένα υπολογιστή με πρόσβαση στο ίντερνετ. Και γιατί δεν ποστάρεις λοιπόν κοπελιά? Χμου, κι αυτό καλή ερώτηση και η απάντηση είναι ότι είμαι απασχολημένη με άλλα πράγματα. Σαν τί? Δώσε βάση:
-έχω καεί άσχημα με ένα κωλοπαίχνιδο στο φουμπου, που μαύρη η ώρα κι η στιγμή που έμπλεξα :Ρ
-'Εχω τιγκάρει στο μαθηματικό κι ακόμα δεν ξέρω αν έχω καταλάβει τίποτα. Διαβάζω-διαβάζω,πάνω που κάνω κάτι βρίσκω μια άσκηση και τα κάνω όλα σκατά. Και φτου κι απ την αρχή.
-Υποτίθεται ότι αυτή τη βδομάδα ξεκινάω μαθήματα, λέω όμως υποτίθεται γιατί ότι μάθημα είχα κανονίσει με φοβήθηκε και πήγε για πιο πίσω. Που θα πάει όμως,θα τ αρχίσω τ άτιμα!
-Προσπαθώ να μάθω στον ατίθασο οργανισμό μου ότι όλος ο νορμάλ κόσμος κοιμάται το βράδυ. Εμένα άμα μ αφήσεις φρι,θα πάω για ύπνο στις 8 το πρωί. Και θα κάνω και σκατά ύπνο γιατί δεν ξεκουράζομαι εκείνες τις ώρες. 'Ετσι το παλεύω τώρα να ξερένομαι γύρω στη 1μιση και να σηκώνομαι γύρω στις 9-9μιση (διότι θέλω κι ένα 7ωρο γεμάτο για να γίνω εγώ άνθρωπος,ζωή να χω!). Βέβαια το πέφτω στη 1μιση είναι σχετικό αφού την μία ώρα την περνάω γυρίζοντας γύρω-γύρω αλλά τεσπα!

Μετά απ όλα αυτά τα συγκλονιστικά νέα σας χαιρετώ και σας ασπάζομαι, ελπίζω να ποστάρω σύντομαι και όχι σαν σίφουνας αυτή τη φορά!



Α να,κι ο άσπρος σίφουνας,βζζζζιιιν :Ρ

5 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Να λύνεις όσο περισσότερα μαθηματικά μπορείς. Έτσι έκανα και γω και παρόλο που μέσα στη χρονιά δεν τα κατάφερνα (ήτοι είχα γράψει δύο φορές στο φροντιστήριο μηδέν), στις πανελλήνιες (Α' Δέσμη) πήγα και έγραψα 19,5. Έχασα το 20 γιατί δεν πήρα ένα ακρότατο η βλαμένη. Φτου μου.

Darthiir the Abban είπε...

Ποιόν μου θυμίζεις...
Μωρ' ποιόν μου θυμίζεις στον ύπνο...
Χμφφφφττττ....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@θελω κι εγώ
Ο+μι+τζι το απόσταγμα σοφίας της Φλορ! :Ρ
Λύνω καλή μου, λύνω!!!

@Darthiir the Abban
Αναρωτιέμαι κι εγώ...τον Δράκουλα μήπως??? :Ρ :Ρ

Darthiir the Abban είπε...

Με κολακεύεις...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εμ βέβαια,κοτζαμάν κόμης είναι! :P