Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2009

Fly away!


Μερικές ωρίτσες ακόμα μου μένουν! Τα πράγματα έτοιμα? Ουτε κάν :Ρ
Απ το πρωι -εχμ οκ με πιάσατε-, απ το μεσημέρι τελοσπάντων που ξύπνησα ασχολούμαι με τη μουσική που θα πάρω μαζί γιατί όσο να πεις τόσες ώρες,τόσες μέρες κάτι πρέπει ν ακούω!
Αντιηλιακό δεν χρειάζεται, το μπουφαν το βαλα στη βαλίτσα, φωτογραφική φορτίζει... τα βασικά δηλαδή τσεκαρισμένα!
Πετάμε ξημερωματα για Αμστερνταμ κι από κει μετα απο αρκετεεεες ώρες για Ρεύκιαβικ. Βρήκε ο υπολογιστής περίοδο να σπασει! Θα το πάρω μαζί,ούτως ή άλλως χειρότερα δεν μπορεί να γίνει :Ρ Και βιβλιαράκια μαζί βέβαια, πολλές πολλές ώρες ησυχίας στο ταξίδι!
Με τ αεροπλάνο αυτή τη φορά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, είδα ένα ντοκιμαντέρ και τώρα ξέρω πως να επιβιώσω από κάθε πτώση :Ρ :Ρ . Τελικά η φοβία με πιάνει με τις μέρες μου! Μπορεί και να φταίει το ότι θέλω να φύγω κι απλά δεν δίνω σημασία στο μέσο.
Δεν έχω ιδεά τι θα συναντήσω εκεί,στην εξωτική Ισλανδία, αλλα να ξέρετε ότι αν είναι έτσι όπως δείχνει η φωτό εγώ πίσω δεν γυρίζω! Θα εγκατασταθώ εκεί, και θα βράζω και ρύζι στους θερμοπίδακες .
Προς το παρόν λέω να πα να τοιμάσω καμιά κάλτσα γιατί με βλέπω πάλι να γίνομαι ο χιονάνθρωπος του Γετι!

2 σχόλια:

El είπε...

Ααααχχχ...για παρά κάλτσα δε βρεθήκαμε! Να περάσεις σουπερ (που θα περάσεις, δεν το συζητώ!) και πάρε κανα χοντρο μαζι σου (πουλοβερ εννοώ) γιατί έχει ψωφο!
Καλό ταξίδι μικρή!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε να ξενιτευτούμε κι οι δύο και να βρεθούμε στη μέση μονό εμείς θα μπορούσαμε να το κάνουμε!! :Ρ
Πήρα-πήρα, κι αποκλεισμένη στη γροιλανδία τη βγάζω!!
Ευχαριστωωωω!