Τρίτη, 4 Αυγούστου 2009

Στ' άρματα - στ' άρματα!





Εν όψει του επικείμενου ταξιδιού, και μια που χουμε ήδη αρχίσει να τοιμάζουμε βαλίτσες, η μάδερ θεωρεί καθήκον της να μας προστέψει και από τη γρίπη των γουρουνιών. Έτσι λοιπόν σήμερα πήγε ωραία ωραία στο φαρμακείο κι εφοδιάστηκε με ότι φέρει πάνω την λέξη "αντισηπτικό", μέσα στην βαβούρα αγόρσε και ότι άλλο "αντι-" βρήκε. Ξυπνάω εγώ, βλέπω μια πανστρατιά από υγρα μαντηλάκια, μπουκαλάκια και παραμπουκαλάκια με υγρά διαφόρων χρωμάτων. Τα μαντηλάκια ήταν τα κλασσικά ντετόλ, δεν τα πείραξα. Ένα μπουκαλάκι όμως ήταν αυτό που μου τράβηξε την πρόσοχη, είχε μέσα ένα ροζ παχύρευστο υγρό και μπουρμπουλήθρες :Ρ.
Διαβάζω στο μπουκάλι : "Με ήπιες αντισηπτικές ιδιότητες, με βάση αιθυλική αλκοόλη & με αιθέριο έλαιο yiang-yiang". Λέω νταξ,αφού είναι με βάση το οινόπνευμα θα μας κάνει,δε μπορεεεεει! Ας το δοκιμασω... Βάζω μια απειροελάχιστη ποσότητα στα χέρια μού ίσα να δω πως απλώνεται, και βέβαια νταξ, είχε την κλασσική δροσιά που σου δίνει η εξάτμιση του οινοπνεύματος. Πάνω που πάω να σκεφτώ ότι είναι οκ, η μύτη μου αναγνωρίζει κάτι πολύυυυυυ περίεργο, ξαφνικά τα χέρια μου ανέδιδαν μια απαίσια μυρωδιά! Ήταν κάτι μεταξύ καμένου κοκορετσιού και φτηνού σαμπουάν για σκύλους, με έμφαση στο πρώτο!
Από κείνη την ώρα τα χω πλύνει 4-5 φορές τα χέρια μου αλλά η κοκορετσίλα καλά κρατεί!
Η αληθεια είναι ότι απ το να βρωμάνε 10 μέρες τα χέρια μου έτσι προτιμώ την γρίπη!!!! Άσε που ναι και πανάκριβα! Δλδ έλεος! Αυτό το yiang-yiang την κάνει τη ζημιά είμαι σίγουρη :Ρ
Άμα έχετε κανέναν που σας τη σπάει με yiang-yiang να τον ψεκάσετε, καρατσεκαρισμένο.
Θα πάω να πάρω κανα μπουκαλάκι οινόπνευμα γιατί μ αυτές τις #$^$@#%# χειρότερα με βλέπω!
Πάω να πλύνω τα χέρια μου μπας και φύγει η μπόχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: