Κυριακή, 2 Αυγούστου 2009

ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!

Δε ξέρω ποιος μ έχει μουτζώσει, αλλά ετσι και τον πετύχω θα μετανιώσει την ώρα που γεννήθηκε!!!!!!!
Γιατί σαν να μη μου φτανε η όλη γκαντεμιά μου αυτή την περίοδο, ανοίγω σήμερα ωραιόοοτατα την οθόνη του νετμπουκ και τη βλέπω σπασμένη!!!!!!!! Εγκεφαλικό εννοείται, μάλλον την πάτησε ο πατέρας μου καταλάθος. Καημένο μου νετμπουκάκι,ούτε χρόνο δεν το χω... Μια φορά τ άφησα κι εγώ στο πάτωμα,και μάλιστα μαζεμένο κιόλας και να το το κακό.
Ουφ, εντωμεταξύ τώρα δεν μπορώ να το πάω να δω τί θα μου ζητήσουν για σέρβις γιατί την πέμπτη φεύγω, αλλά υποψιάζομαι ότι θα μου ζητήσουν τα κέρατα τους, γι αυτό ψάχνω να δω αν μπορώ να παραγγείλω ανταλλακτικά απ όξω. Άσε που η οθόνη είναι περίεργη και δεν έχω ιδέα πως βγαίνει. Κλάφτα χαράλαμπε!
Το καλό είναι ότι έχει σπάσει και συνεπώς έχει μαυρίσει, στο πάνω μέρος της οθόνης οπότε πρακτικά την δουλειά μου την κάνω (και τώρα από εκεί γράφω), αλλά είναι να το βλέπεις και να μαυρίζει η καρδιά σου (όπως η οθόνη). Και φοβάμαι μην μου μαυρίσουν και τα υπόλοιπα πιξελς στο ράγισμα!

2 σχόλια:

γνωστος αγνωστος είπε...

δε με λες......σε κανενα παπα πηγες? :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όχι, περιμένω να περάσω πρώτα απ το σέρβις και να μου πουν τη λυπητερή και μετά να πάω! [να κλάψω και το μακαρίτη,κατάλαβες? ;) ]

Άμα μετά τις 13 δεν γράφω στο μπλογκ, θα χει πέσει το αεροπλάνο,δεν είναι τίποτα!!!