Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Πήρα αυτάααααααααα



Απίστευτα μικρά ηχειάκια για λάπτοπ, απίστευτα φορητά και με θηκούλα μαζί,και κάνουν 19 απίστευτα ευρουλάκια!! Έχω σκατοχαρεί με τα ηχεία γιατί τα προηγούμενα μου που θέλαν και ρεύμα κάναν ένα ΠΑΦ κι αυτοκτόνησαν. Είχα μια αγωνία για το πόσο καλά αποδίδουν έτσι μισή μερίδα που ναι αυτά τα ηχεία αλλά τελικά την κάνουν τη δουλειά τους και με το παραπάνω! Γιχαααααα!

[Άσε που βρήκα και κάτι ελαφρώς μεγαλυτερα Λοτζιτεκ που κάναν 39 ευρα,ρε ουυυυστ :Ρ ]


Μα κοίτα τι μικρά που είναι δηλαδή:

6 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Τα είχα και εγώ αυτά πέρισυ αλλά δε μου κράτησαν πολύ, να τα προσέχεις είναι πολύ χαριτωμένα και έυθραυστα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ααα καλά που μου το πες να τα προσέχω παραπάνω γιατί γενικώς είμαι οπαδός της "σκληρή χρήσης" των συσκευων!! :Ρ :Ρ

γνωστος αγνωστος είπε...

Ααααα!!!!
Καλοριζικα!!!!!
Επειδή όμως εγώ είμαι καφρος σου ευχομαι να τα χάρεις τόσο πολύ που να σου μείνουν στα χέρια :Ρ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ευχαριστώ!!!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αργά ή γρήγορα θα μου μείνουν στα χέρια! Έχω μια εχμ,"ιδιαίτερη" σχέση με πάσης φύσεως συσκευές! :Ρ

dsquared είπε...

Καλα ακουσματα!
din

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ευχαριστώ!!