Σάββατο, 11 Ιουλίου 2009

Πως είπατε??

Αγαπητέ αναγνώστη θα χρειαστώ την υπερπολύτιμη βοήθεια σου. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω τα ελληνικά, ή μάλλον κάτι σαν τα ελληνικά[...]
Τον Αύγουστο που λες, πρωωωωτα ο Θεος κι άααααααν όλα παν καλάααα,κι αν δεν έχω κλειστεί σε μοναστήρι μέχρι τότε,κι αν μας επιτρέπει ο καιρός,και αν...τελοσπάντων με πιάνεις με τα "αν". Αν λοιπόν όλα αυτά, εγώ την κάνω για Ισλανδία. Ναι ναι αυτό το πραματάκι εκεί ψηλά στους παγους που χει και τους θερμοπίδακες (γιατί αν δεν έχει θερμοπίδακες εγώ δεν πάω :Ρ ). Και τελοσπάντων λέω το άμοιρο να ρίξω μια ματιά τί παίζει σ εκείνη την χώρα. Όπως μπορείς να φανταστείς το ιντερνέτι δεν ήταν και τίγκα στις ταξιδιωτικές πληροφορίες, οπότε έπεσα σ ένα σάιτ που τα χε και ελληνικα(??). Τελοσπάντων εκεί που διάβαζα για τις διατροφικές συνήθειες των Ισλανδών βλέπω ότι τρώνε σκύλους...Φρικάρει το μάτι, αρχίζω βγάζω σπυριά αλλά πριν πατήσω τις τσιρίδες συνειδητοποιώ ότι έχει γίνει αυτόματη μετάφραση του σάιτ και όπου "ζεστούς σκύλους" εννοεί hot dog. Και σου λέω εγώ ότι αυτό το κατάλαβα. Το απο κάτω ποιοοοοοοοοοος το καταλαβαίνει?? εεεε?? Ε καλοί μου ιππόγλωσοι???

Δεν είναι ασυνήθιστο να βρει το ίδιο ιππόγλωσσα που συνεδρίασε το πρωί για να κολυμπήσετε στο δίσκο σας σε dinnertime. Δεν εννοώ να κάνει πιο δυσάρεστα, αλλά είναι ότι τα νωπά .

10 σχόλια:

El είπε...

Απλούστατον!

Κάθε πρωί που θα πέρνεις το πρωινό σου θα είναι στην αίθουσα μερικοί τύποι που θα παρακολουθούν συνέδριο ζογκλερικής. Καθώς τρώνε θα κάνουν και διάφορα μαγικά με τα πιάτα τους μερικά απο τα οποία δε θα πετυχένουν με αποτέλεσμα να σε λούζουν με τη σούπα τους. Αυτό θα γίνεται κάθε μέρα, εσύ θα τα παρεις στο κρανίο άσχημα, θα χρειαστεί να πάρεις υπογλώσσιο για να συνέλθεις και τελικά για να τους κάνεις σπάσιμο θα γεμ[ιζεις τη μπανιέρα σου με σούπα και θα βουτάς απο μόνη σου κάθε πρωί πριν κατέβεις. Έτσι δε θα χρειάζετε να σε περιλούσουν αυτοί, θα είσαι έτοιμη απο μόνη σου. Προσοχή όμως, το λούσιμο με τη σούπα δεν είναι δυσάρεστο εκτός απο το νωπό βρακί που σου φέρνει μιαν ανατριχίλα. Αυτό να προσέξεις και θα είσαι μια χαρά!

Απορό πώς δεν το κατάλαβες!!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαχαχαχχαχαχα, έχω λιώσει στο γέλιο εδώ και 5 λεπτά!!
Η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως το θέτεις απορώ κι εγώ πως δεν το καταλαβα με την πρώτη!!!
Μα ναι, είναι ξεκάθαρο! Ντιπ στραβή είμαι!

Υ.Γ: Δε ξέρω τι πίνεις αλλά φέρε κι από δω :Ρ

γνωστος αγνωστος είπε...

ΜΙΣΟ ΝΑ ΠΙΩ ΚΑΤΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ....
οτι και να ειναι πανε βρε
και σκυλους να τρωνε κατι θα ξερουν αυτοι
εγω παντως που θα παω ταιλανδη θα δοκιμασω τα παντα...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Κι εγώ που ήπια ντιπ κατάλαβα! :Ρ
Ευτυχώς σκύλους δεν τρώνε, αλλά αυτό με τους ιππόγλωσσες κάπως μου ρθε!
Ταϋλάνδη εεε?? Περιμένω εντυπώσεις απ το "μια ακρίδα απ όλα" :Ρ

dsquared είπε...

Ayto to νωπα με εβαλε σε σκέψεις... σκατα εννοει, βαμμενο τοιχο? αποφυγετα καλου-κακου.

din

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Μη φας τίποτα φρέσκο ή ωμό, έτσι για να έχεις τα νώτα σου φυλαγμένα

El είπε...

Καλού κακού πάρε μερικά imodioum μαζί σου να βρίσκονται!

Επειδή ως βασίλεισα που είμαι...αποφασίζω και διατάζω να πάρεις κορώνα απο το blog μου και να στεφθείς κι εσύ!!!ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@dsquared
Αμ στο νωπαααα είναι το θέμα!! Θα τα αποφύγω, δίκιο έχεις.

@Ελένα Μπαμπουσκα
Νωπό θ ακούω και θα παίρνω δρομο!!! Δεν είμαστε τώρα για ωμά!! :Ρ

@Ελ
[Ιμόντιουμ ολ τάιμ κλάσικ!]
Διατάξτε μεγαλειοτάτη! Τρεχωωωωωω!!!!

Ksenitemenos είπε...

Χεχεχεχε. Για ψαράκια λέει,(μάλλον) νωπά... Η κανονική μετάφραση είναι Γλώσσες του Βόρειου Ατλαντικού (για να μην σε μπλέξω με τα επιστημονικά). Λίγο πιο μικρές και άγευστες από τις δικές μας, με πολύ μαλακό και άσπρο κρέας. Εγώ αυτή την εξήγηση μπορώ να σου δώσω για τα Υπογλοσσίδια...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχα, Ξενιτεμένε είσαι ο μόνος που με πήρε στα σοβαρά! Απίστευτή υπομόνή πρέπει να χεις!!
Βέβαια αν υποψιαστώ ότι το πρωί θα κολυμπάω με γλωσσεεεεεεεεεεεεες, θα το παθω. :Ρ