Τρίτη, 2 Ιουνίου 2009

Super Mario!

Αυτή η θεία Δίκη καποιανού άλλου θεία είναι γιατί δικιά μου αποκλείεται!! Εγώ τόσο άσπλαχνη θεία δεν έχω!! Φφφφφ, εγώ όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ έπρεπε να διαβάσω τώρα. Όμως όπως έχω πει σε παλαιότερο ποστ,εγώ στις εξεταστικές μεταμορφώνομαι στη Μαίρη Παναγιωταρά προκειμένου να μην διαβάσω γιατί ξαφνικά με ενοχλούν όλα! Έτσι και σήμερα είπα να το περάσω μια βόλτα το μπανιο. Μέγα λάθος!!!
Γιατί είπα να ξεβουλώσω και λίγο την μπανιέρα που ένα θεματάκι το χει και βουλώνει κάθε 3 και λίγο... Την ξεβούλωσα τελοσπάντων,χάρηκα κι όλας,αλλά δεν άκουσα ένα σατανικό γέλιο...αυτό του σιφωνιού!! Συνειδητοποίησα ότι πάταγα κάτι νερά εκείνη την ώρα αλλά σκέφτηκα ότι απ την πολύ προσήλωση στο τρίψιμο της μπανιέρας... Ναι ναι αυτό ήταν!
Θα θέλα όμως!! Γιατί μπορεί να ξεβούλωσε η μπανιέρα αλλά βούλωσε το σιφώνι!!!!!!! Και έβγαζε τα νερά έξω!! Καλά εννοείται ότι έπαθα εγκεφαλικό την ώρα που το συνειδητοποίησα!
Και σα κάθε καλή κόρη που σέβεται τον εαυτό της μετά το εγκεφάλικο πήρα τον φάδερ τηλ, να με σώσει γιατί ήθελα να κάνω μπάνιο κι αν συνεχίζαμε έτσι θα το βούλιαζα το σπίτι!!
Εντάξει,μπορεί να πάλεψα με το σιφώνι μία ώρα αλλά τελικά τα κατάφερα!!! Βέβαια ήταν ότι πιο μπλιαχ έχω κάνει ΜΠΑΪ ΦΑΑΑΑΑΑΡ!!!!!!!! Ασε που απ την πολλή σιχασιά μου άδειασα μισό μπουκάλι χλωρίνη και μετά κόντεψα να πεθάνω απ τη μυρωδιά της χλωρίνης!
Αλλά αγαπητοί αναγνώστες,τέλος καλό όλα καλά που λέει κι ο σοφός λαός! Και μπάνιο έκανα, και κουράστηκα αρκετά ώστε να μπορώ να συγκεντρωθώ,κι αν όλα πάνε κατ ευχήν μπορεί και ν αρχίσω διάβασμα όπου να ναι!!



Υ.Γ: Λέω πλέον ν αντικαταστήσω όλες μου τις κατάρες με το "Που να σου βουλώσει το σιφώνι!"... Μιλάμε για βαριάαααα κατάρα!!

2 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Την κατάρα την συγκαταλέγω μαζί με την τοπ της δεκαετίας 80: να σου καεί το βίντεο

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Σωστηηηηηηη!! Αλλά τώρα βγάλαν τα χαζο ντι βι ντι και τα κατέστρεψαν όλα! Πφφφ!!