Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Ότι ναααααααα ναι όμως!!


Λοιπόν γι ακόμα μια φορά ξεπέρασα τον εαυτό μου!!!
Έχω μείνει χωρίς φαΐ,και είπα να το παίξω γιόγκι και να ψωμολυσσάξω,αλλά δε μου κάτσε κι αποφάσισα ότι θα μου μαγειρέψει το delivery. Στο σημείο αυτό να υπογραμμίσω ότι δεν θυμάμαι ποτέ το σταθερό μου εδώ,οπότε κάθε φορά που στην παραγγελία μου ζητάνε τηλέφωνο αρχίζω τα "Αααααχ,μισό λεπτοοοο δε το θυμαμααααι,να το βρωωωω",κι όσο να πεις μια ρόμπα γίνομαι. Επειδή όμως είμαι πρακτικός άνθρωπος,λέω κάτσε να το χω έτοιμο,να μην με πιάσει απροετοίμαστη. Ψάχνω το βρίσκω στον κατάλογο του κινητού μου,το αφήνω στο τραπέζι,και παίρνω να παραγγείλω. Τελικά τηλέφωνο δε μου ζήτησαν,ήταν η πιο γρήγορη παραγγελία ΕΒΕΡ (-Τι θέλετε? -Αυτό- Ευχαριστούμε."ΓΚΝΤΟΥΠ). Λέω πάει κι αυτό. Με το που κάθομαι στον καναπέ ΝΤΡΙΙΙΙΝ, το τηλέφωνο. Λεω μη κάτσει άνθρωπος,αμέσως! Κοιτάω,σα γνωστό μου φαινόταν το νούμερο. Το σηκώνω, δεν απαντάει κανεις. Λεω κανα δυο "Ναι",τίποτα αυτοί. Να μην απαντάνε. Ε αφού δεν θέλανε,λέω ένα "Όχι? Καλά.",και το κλείνω. Ε μααα, ας μίλαγαν τελοσπάντων! Σκέφτομαι να δω το νούμερο ξανά,γιατί κααατι μου θύμιζε... Το κοιτάω,πράγματι ήταν γνωστό!! Πολύ γνωστό! Καλε! Αυτό ειναι το δικό μου νούμερο!!!!!!!
Μετά μου λες εμένα ότι είμαι καλά!! Αμ δεν είμαι!! Όπως πέταξα το κινητό στον καναπέ αυτό πήρε τηλέφωνο στο νούμερο που είχα αφήσει για να το δω αν χρειαζόταν,και μάλιστα με πήρα τηλέφωνο,μου απάντησα και με ειρωνεύτηκα κιολας!!!! Όχι πες, τα σπάω ή δε τα σπάω??!!

11 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Πρέπει να τα βρεις με τον εαυτό σου, έτσι ώστε όταν του τηλεφωνείς να του απαντάς.
χαχαχαχαχα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δε ξέρω-δε ξέρω...φοβάμαι ότι δεν με καταλαβαίνει! :Ρ

El είπε...

Καλά...γελάω εδώ και 5 λεπτά! σκέψου να μπεις και στην ιατρικη να φας τη φρίκη τί έχει να γίνει. Εμένα μόλις με χτύπησε το ρεύμα...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μα που να φτάσω πια? Στο Θεό?? Εδώ είμαι καμμένη πατόκορφα!!!
Ρευμα γκουυντττ!! Το χω κάνει ΚΑΙ αυτό!! :Ρ Γλιτώνεις και τις μπαταρίες μωρέ

Sweet and bitter είπε...

χαχαχαχα

είσαι απίστευτη!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δεν θελει κόπο,θελει τροοοοοοπο!!! :Ρ

delfinoula είπε...

Κοπελιά...


Σε ζηλεύω....



Αλήθεια...



Δε μου δίνεις κι εμένα λίγο;

(από αυτό που πίνεις και δεν μας δίνεις...)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα, δεν πίνω πια, εγώ έπεσα στη χύτρα όταν ήμουν μικρή!!!! :Ρ

γνωστος αγνωστος είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!
εισαι απιστευτη ομως..........
απιστευτη..!!!

dsquared είπε...

E, einai η ζεστη, τα λογια του παπα...
Καλο το ντελιβερι?
din

kalo paidi alla... είπε...

χαχαχα! νταξει...θεά!