Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Όχι πες!


Αυτή την περίοδο που είναι η εξεταστική έχω ένα εχμ,"θεματάκι" με τους καφέδες... Όπου θεματάκι σημαίνει ότι πίνω άπειρους, κι ότι δέχομαι ευχαρίστως καφε σε ενδοφλέβια :Ρ. Λόγω καλοκαιριού βέβαια, φυσικά και επιβάλλεται ο φραπέ, ο οποίος όμως θέλει τον τρόπο του. Γιατί πχ στην σχολή των κάνουν νερομπλούτσα(σκέψου τώρα ότι πίνω και σκέτο!!) με πολλά παγάκια, με αποτέλεσμα στις 2-3 ρουφηξιές να χεις φτάσει στον πάτο και να παρακαλάς να λιώσουν τα παγάκια ή να βάζεις νερό που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη νερομπλούτσα. Τελοσπάντων,μια που τον πίνω σκέτο κανονικά δεν θα πρεπε να με νοιάζει ιδιαίτερα το χτύπημα γιατί όσο να πεις καφές είναι, κάπως θα διαλυθεί στο νερό,δε μπορειιι! Ωστόσο άμα δεν έχει τουλάχιστον τρία δάχτυλα αφρό απο πάνω κάτι παθαίνω! Σου λέω είναι πολύ σοβαρό το θέμα! Και όταν είμαι στο άλλο σπίτι όλα μας τα μιξεράκια είναι εντελώς άχρηστα και υποτονικά,με αποτέλεσμα να κάνουν το πολυυυυ ένα δάχτυλο αφρό κι αυτό με το ζόρι. Άσε που στο τέταρτο έχει εξαφανιστεί και αυτό. Και πας εσύ να πιεις καφέ,και λείπει ο αφρός! Ε σορρυ,αλλά στην βαράει!
Και που λες αυτό το εξαιρετικά σοβαρό θέμα με απασχολούσε μερόνυχτα,και μάλλον εισήλθε και στο υποσυνείδητο μου γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το χθεσινό μου όνειρο. Που λες ετοιμαζόμουν να κάνω φραπέ,και πιάνω αυτά τα μιξεράκια και δεν κάναν τίποτα!! Απ την πολλή μου απελπισία πιάνω και ρίχνω τον καφέ στο μίξερ (!!!). Όπου μίξερ βλέπε ένα θηρίο που χουν μαζέψει οι γονείς μου στην κουζίνα και μπορεί να χτυπήσει και μπετόν αρμέ χαλαρά. Το ρίχνω λέει εκειμέσα,αρχίζει αυτό το πράγμα μουγκρίζει,ξεφυσά, πετάει τον καφέ όλο γύρω γύρω,αλλά εγώ εκεί!! Να περιμένω να κάνει αφρό!! Τελικά νομίζω ότι ούτε αφρό έκανε,κι ότι όλη η κουζίνα είχε γίνει ένα χάλι μαύρο αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη γιατί μετά ξύπνησα.
Μετά απ αυτά εγώ δύο πράγματα έχω να κάνω: α) να αγοράσω ονειροκρίτη που να περιέχει τους όρους: -μίξερ, -φραπέ, -αφρός και β) να θυμηθώ που έχουμε κρύψει τα παλιά,κλασσικά,πολυαγαπημένα σέηκερ που δεν σε απογοητεύον ποτέ.

Έχετε γεια!


[όποιος έστω υπαινιχθεί ότι πρέπει να κόψω τους καφέδες ας μην κάνει τον κόπο να ξαναπεράσει απο δώ,ορίστε μας! (α και να του βουλώσει το σιφώνι-μην ξεχνιόμαστε!!) ]

9 σχόλια:

dsquared είπε...

Αααα ωραια θεα εχει ο φραπες!
din

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ωραιότατη έχει!!! Να ταν και δικιά μου καλά θα μασταν...! :Ρ

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Νόμισα ότι σε τέτοιο περιβάλλον διαβάζεις, τς..

delfinoula είπε...

Αφού δεν θες να σου πω να κόψεις τους καφέδες, κόψε τον ύπνο...

Χαλάρα...

Καλημέρες.

γνωστος αγνωστος είπε...

Otan epina kafe mia apo ta idia alla stin alli pleyra,den ithela katholou afro kai mia zwh moy ton efernan me mia palami afro.....etsi afou kaneis den ton petyxene mia mera to ekopsa mazi me to tsigaro ........

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Ελένα Μπαμπούσκα
Ας διάβαζα εγώ σε τέτοιο περιβάλλον κι ας μου φέρναν και σουμάδα αντί για καφέ!

@delfinoula
Αααα μη το γελάς καθόλου! Μια χαρά με εγκατέλειψε ο ύπνος χθες!!

@γνωστός άγνωστος
απαπαπα,μη μου λες τέτοια και τρομάζω, πως να τον κόψειιις τον καφέ??? :Ρ
Πάντως αφού τα κόψες και τα δύο μαζί,θεός!

Evi είπε...

Μου αρέσει η κολασμένη φωτογραφία σου!Είναι σα να βλέπω κολασμένη ημίγυμνη κοπελιά σε playboy αν ήμουν άντρας!Άστους να λένε,πιες ένα καφέ ακόμα.Μάλιστα ζήλεψα και θα φτιάξω ένα φραπεδάκι παγωμένο για την πάρτυ μου!Όσο για το μιξεράκι είχα πάρει ένα φοβερό στο πρώτο έτος που ακόμα το έχω απο μαγαζί με ηλεκτρικά (ξέρεις κωτσόβολους κτλ) με ρεύμα όχι μπαταρίες 20βολτ-230 βατ και κάνει αφρό όχι 3 αλλά 13 δάχτυλα!Ψάχτο και καλούς καφέδες!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα,τώρα που το λες και το παρατηρώ αυτό για την φωτό...σα να χεις δίκιο!!!!
Τελικά ναι,κι εγώ έχω καταλήξει ότι τα μιξεράκια με ρεύμα είναι μακρααν τα καλύτερα, 29 κατασκευαστές πλυντηρίων και δεν συμμαζεύεται :Ρ

Φίλιππος είπε...

Όταν βγεί ο καφές σε ένεση ίσως σταματήσω να μασουλάω φραπποκάλαμα όλη μέρα... Μέχρι τότε: Coffee addicts του κόσμου εννοθείτε.