Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009

Ο καφές μου έχει κρυώσει....

...ευτυχώς να λέμε δηλαδή γιατί αμα είναι ζεστός δεν πίνεται!! :Ρ
Ωστόσο τώρα που έκανα φρεσκούλι καφέ δηλώνω έτοιμη να συνεχίσω το πολύπαθο διάβασμα μου για να πάω στις 8 να δώσω.
Αυτό τελικά που κάθομαι και ξύνομαι 4 μέρες,και τις τελευταίες 6 ώρες πριν την εξέταση σκοτώνομαι στο διαβασμα,δεν θα το ξεπεράσω ποτέ ως φαίνεται. Ωιμέ.
Καλόν ύπνο στους μη έχοντες εξεταστική,καλημέρα στους υπολοίπους! ;)

Α ναι,και τραγουδάκι να χουμε να χαιρόμαστε:

7 σχόλια:

El είπε...

Και το 6 ώρες πριν μια χαρά είναι. Τουλάχιστον δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ο καφές.
Καλό γράψιμο!

delfinoula είπε...

Να'χαμε ένα τώρα...

(Φραπέ όχι διάβασμα για εξεταστική)

Καλό γράψιμο κούκλα μου...

Φιλί και καλημέρα.

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Κουράγιο και όχι πολλούς καφέδες. Κάνουν κακό στα νέυρα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αντε αξιώθηκα να γυρίσω τώρα η γαϊδούρα (ναι απ τις 8 που έδινα :Ρ ), και πάω να πέσω για ύπνο μη και μου χαλάσει το δερματάκι!
Ευχαριστώ για το σαπόρτ, ότι έγραψα-έγραψα. :D
Πάμε για το επόμενο!

Καλησπερεεες! [και καληνύχτα μου ;)]

γνωστος αγνωστος είπε...

καλη επιτυχια !!!!!!!!!!!1

alienlover είπε...

να μη σε αγχώσω, αλλά αν τελικά αποφασίσεις να αλλάξεις επαγγελματικό προσανατολισμό, το σύστημα με το 4 μέρες οφφ, 6 ώρες ιν δεν θα πιάσει και πολύ .. :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χεχεχε, γι αυτό πάντα υπάρχει μέσα μας μια δόση μαζοχισμού!!! :Ρ :Ρ