Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Μήδεια εσύ???

Εγώ με τα μωρά κανένα απολύτως πρόβλημα δεν έχω! Αρκεί...να μην είναι γύρω μου! Πάρε παράδειγμα το μωρό του γείτονα! Το χα δει μια φορά που πήγα να πληρώσω τα κοινόχρηστα. Εκανε κάτι "αγκουγκου",κάτι "γκουγκιγκι", στο επόμενο "γκου-" είχα πληρώσει κι είχα φύγει.["στο τρίτο χτύπημα η πόρτα ανοίγει,μη με ψάχνεις έχω φύγει" που λέει και το άσμα-ότι θυμάμαι χαίρομαι]
Τωωωρα όμως που πιάσε για τα καλά η ζέστα, εγώ χωρίς ανοιχτό τζάμι δεν κοιμάμαι ,εκτός αν αποφασίσω ν αυτοκτονήσω δια θερμοπληξίας,αλλά ακόμα δεν. Οπότε τα χω όλα ανοιχτά,διότι είναι και ημιυπαίθριος και πιάνει κάτι 30αρια βραδιάτικο. Εκεί λοιπόν που κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου ακούω φωνές (σα την Ζαν ντ Αρκ ένα πράγμα). Ε μετά το πεντάλεπτο φωνών ξύπνησα ως κι εγώ διότι πόσο ν αντέξω κιόλας! Η ώρα 4 το πρωί. Το μωρό των απέναντι ήθελε μαμ πιπί και νάνι (νάνι μαλλον δεν ήθελε,αλλιώς δε θα λυσσαγε έτσι). Τέλοσπαντων,φάγαμε κανένα μισαωράκι,μέχρι να το αλλάξουμε,να το ηρεμήσουμε,να μην το νανουρίσουμε κιόλας? Ε να το νανουρίσουμε! Εντωμεταξυ η απόσταση με τους απέναντι είναι πάρα πολύ μικρή γιατί είναι ο κοινόχρηστος,οπότε το αλλάζουμε παρέα κάθε βράδυ το μωρό. Σήμερα ξεκινήσαμε από νωρίς αλλά ήταν καλή δόση,ένα διωράκι γεμάτο το κλάψε, 11-1. Προς το παρόν είχαμε σταματήσει αλλά τωρα που γράφω σαν να ξαναρχίζει το κλαψούρισμα, μάλλον κατάλαβε ότι γράφω και στέλνει χαιρετίσματα.
Τελοσπάαααααντων, θα το περάσουμε κι αυτοοοοο μωρεεε, αλλά μόνο και μου την ξαναπεί η μανα μου ότι την ξυπνάγαμε το βράδυ μωρά... Μονο και! Εγώ που αλλάζω το μωρό του γείτονα τί να πω δλδ! :Ρ
Άσε που γενικά μωρά/παιδιά όσο δεν τα θέλω γιατί με κομπλάρουν,τόσο μου κολλάνε. Έτσι και με πετύχει παιδί θα γυαλίσει το μάτι του,με ύφος του στυλ " Χα,τώρα θα σε κυνηγάω όλη την ώρα και δε θα μου γλιτώσεις που να χτυπιέσαι κάτω". Και πράγματι δε τους γλιτώνω!
Που εγώ με τα μωρά,μακρυα κι αγαπημένοι,ως και τις κούκλες-μωρά που μου φερναν μικρή το ένα το είχα για να του αλλάζω χρώμα στο μαλλι και το άλλο για να το βάζω πάνω στο καλάθι των απλύτων και να του κάνω εγχειρήσεις(από τότε την είχα την λόξα). Αυτό δε το τελευταίο ήταν και μωρό κατουλιθρίνι οπότε κατούραγε κιόλας σαν επιπλοκή της εγχείρησης. Καλά ότι να ναι θυμήθηκα πάλι! Μου φαίνεται θα την πέσω τώρα που χει λουφάξει λίγο γιατί κατα τις 5 μας βλέπω να ξανασηκωνόμαστε!

[τελικά συνειδητοποιώ ότι μου χει βγει κομμάτι προβληματικός ο ύπνος δω, ρε λες να μαι περίεργη εγω??]

5 σχόλια:

El είπε...

Ρε τα μωράκαταλαβαίνουν πού τους παίρνει να κάνουν τα δικά τους! Και μ'εσένα μάλλον τα πέρνει γιατί κατα βάθος τα αγαπάς!
Καλημέραααααα

delfinoula είπε...

Πάρε και κανά χαπάκι για το νάνι.

Μπορεί να βοηθήσει.

Καλημέρες και μάκια.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Εl
Αυτό με το βάθος πρέπει να το ψάξω, μη μου βγει κανα κουσούρι ξαφνικά και τρέχουμε!! :Ρ

@delfinoula
Mου φαίνεται θα το ρίξω στα smarties (υπάρχει καλύτερο "χαπάκι"?? Οοοοοοχι!!) :D :D :D

ΠΟΛΛΕΕΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΣ!

[εξαφανίζομαι να προλάβω την ΕΥΔΑΠ-φλοπ!)

Ksenitemenos είπε...

Λοιπόν οι λύσεις κατά μένα είναι 3.. Η πρώτη λέγεται χαπάκι. Πέρνεις δυο τρία πριν πας για νάνι και δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα από μωρά. Μόνη παρενέργεια πως αν κλειστεί απ' έξω ο θεός (βλέπε κούκλος) της πολυκατοικίας και σου ζητήσει να τον φιλοξενήσεις, κατά πάσα πιθανότητα θ' αλλάξεις πλευρό και θα ξαναρχίσεις το ροχαλητό... Δεύτερη λύση, Ωτοασπίδες. Καλό αποτέλεσμα και αυτές και έχουν και το προτέρημα πως ανά πάσα στιγμή τις βγάζεις και συνομιλείς με τον κούκλο που έλεγα παραπάνω. Βέβαια είναι λίγο άβολες όταν αλλάζεις θέση στο μαξιλάρι γιατί πιέζουν το αυτί... Αλλιώς, υπάρχει και ο πόλεμος των νεύρων... Μωρό αυτοί? Μεταλιές (ή μάλλον παιδικά τραγουδάκια - νανουρίσματα) στο φουλ εσύ. Αφού σηκωθεί κάνα δυο βράδια όλη η πολυκατοικία στο πόδι, μην παραξενευτείς αν οι απέναντι αρχίσουν να κλειδαμπαρώνονται κάθε φορά που θα αρχίζει και σκούζει το σκατό...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ksenitemene
ΧΑχαχαχα,ομολογώ Ξενιτεμένε ότι οι δικές σου λύσεις είναι αν μη τι άλλο πιο πρωτότυπες απ τις δικές μου! Τελικά τα κλεισα όλα κι έβαλα το κλιματιστικό,που δεν το έβαζα γιατί κάνει κάποιο θόρυβο η μονάδα απ έξω και δεν ήθελε να ενοχλώ,αλλά μου φυγε η ευγένεια!!
Ο κούκλος όμως ακόμα να φανειιι :Ρ