Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2009

Εγκεφαλικό...

Τί μπορεί να πάθει ο άνθρωπος όταν ξεχάσει ένα γράμμα:
Πήγα σινάμενη κουνάμενη να μπω στο μπλογκ μου και ανοίγω και βλέπω αυτό(κανε κλικ πάνω για να το δεις σ όλο του το μεγαλείο):



ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αρχίζω τα μπινελίκια: "Ποιος $#%$^@ πήγε και χάκεψε το μπλογκ μουυυυυυ,απ όλο το διαδίκτυο το δικό μου το μπλογκάκι βρήκαν,οι παλιομουζαχεντίν,που να τους βουλώσει το σιφώνι (βλ. παλαιότερο ποστ), οι κακοοουργοι,και τώρα που θα κυνηγήσω να βρω το μπλογκάκι μουυυυυυυυυυ,παει-παει-παει-παειιιιιιι, που να τους κοπεί η σύνδεση και να μην ξανασταύρωσουν ούτε dial up στη ζωή τουυυς, το έρμοοοοοο το μπλογκάκι μου τους έφταιξε, να μη σε κάνει ο Θεός όμορφη και έξυπνη αμέσως να πέσουν να σε φανεεεε (οκ επειδή το παρατράβηξα εδώ σταμάτησα :Ρ )".
Μόλις τέλειωσε κι ο απόηχος του μπινελικώματος, πρόσεξα ότι όσο έγραφα την διεύθυνση μου χε ξεφύγει ένα "s", οπότε μόλις έβαλα και το s άνοιξε το πολυαγαπημένο σπιτικό μου! :) :) :)

Πωπω τι σοκ κι αυτό,πάω να το ξεπεράσω.

5 σχόλια:

delfinoula είπε...

Το έχω πάθει κι εγώ, σε άλλη περίπτωση και δεν βγήκε τέτοιο αλλά άλλο......

Αλλά δεν είχα το θάρρος να το πω πουθενά κι αρχίσουν τα χάχανα...

Καλημέρα.

Sweet and bitter είπε...

Χαχαχαχα!

Εγώ το έχω κάνει home page, οπότε αρκεί να πατήσω το αντίστοιχο κουμπάκι!

ΥΓ: Η κατάρα με το σιφώνι είναι όλα τα λεφτά!

Biologist είπε...

Hahahahahahahah!!!!!

Έλα ρε!!!!

Χαχαχαχαχα!

Τι σου κάνει ένα s και μία (μικρή) έλλιψη προσοχής!!!!


:D

dsquared είπε...

Βρε παιδι μου και εσυ χαλαρωσε λιγουλακι, που να εχανες τα κλειδια του αυτοκινητου.
din

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@delfinoula
Καλά τα είδα όλα λεμεεε!! Χχαχα,εδώ ξεφτυλίζομαι άνεταααα! :Ρ\


@Sweet and bitter
Εσύ καλά έχεις βολευτεί,εγώ που είμαι σαν του σούπερ ήρωες με την κρυφή ζωή,και πρέπει να το πληκτρολογώ κάθε φορά,τί να πω?? :Ρ

@biologist
Βιολογία μου αυτό είναι που λέμε ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά :Ρ

@dsquared
καλε ας έχανα τα κλειδιά καλύτερα! (δεν έχω αμάξι οπότε δεν θα ταν τα δικά μου!χεχεχε)