Σάββατο, 6 Ιουνίου 2009

Κι από Δευτέρα τί?


Τίποτα πιθανόν. Αλλά εγώ θα πάω αύριο να ψηφίσω,κι ας μην αλλάξει τίποτα. Δεν συμφωνώ με όσους θέλουν να απέχουν για να "τιμωρήσουν". Με το να μην ψηφίσεις δεν τιμωρείς, κανείς δε θα πεί "10% ο τάδε, 7% ο δείνα, 3% ο παρατάδε και 80% που δεν ψήφισε άρα δεν βγαίνει κανείς". Ακόμα και 2 να πάνε να ψηφίσουν κάποιος θα κερδίσει.
Θα πάω κι ας μην είμαι απόλυτα πεπεισμένη για ό,τι ρίξω. Είναι όμως που είναι δικαίωμα μου,και η μόνη φορά που μπορώ να έχω άμεσα λόγο,και είναι ένα δικαίωμα που δεν κέρδισα μόνη μου για να μπορώ να το "φτύσω" έτσι. Οπότε ναι,θα πάω, κι από Δευτέρα θα μαστε πάλι ίδιοι.


[Α και που είσαι, οι εκλογές δεν είναι δημοψήφισμα, αν θες δημοψήφισμα κάντο κι έλα να μου πεις μετά πόσες μάζεψες,ζώον(κι εσύ κι ο άλλος)]

3 σχόλια:

El είπε...

Respect!!!

Είσαι...όλα τα λεφτά μικρό!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Είναι νωρίς ακόμα,τώρα...μαθαίνω! ;)

Biologist είπε...

Δε διαφωνώ!

Σωστήηηηη!