Τρίτη, 2 Ιουνίου 2009

Φρκλσρπμβδσοπσμπι.



Ναι που λέτε,εγώ τώρα ας πούμε ότι έχω έξεταστική. Όχι ας πούμε,έχω. Και εγώ υποτίθεται ότι πρέπει να διαβάσω για να δώσω τα μαθήματα. Ήτω συμβιβαστικός όρος και δικλίδα ασφαλείας σε περίπτωση που βγω απ τις πανελλήνιες όπως ακριβώς μπήκα και χρειαστεί να επιστρέψω στη σχολή. Εγώ γενικά αυτό τον καιρό με τη σχολή...δεν. Αλλά ΔΕΝ. Και είναι η βδομάδα που δίνουμε τα εργαστήρια, αντε χθες πες κάτι πήγα κι έδωσα. Σήμερα όμως νιεντε,καπουτ. Στις 2μισι έδινα, 2 και 20 αποφάσισα να σηκωθώ.
Τώρα έκατσα να διαβάσω Visual που δίνω αύριο,αλλά χωρίς καφέ δεν καταλαβαίνω μία, οπότε πάω να κάνω τίποτα μπαρουτοειδές μπας και ξυπνήσω.
Εντωμεταξύ αυτό το εξάμηνο είναι όλα τα μαθήματα ένα κι ένα,να μη ξέρεις σε ποιο τοίχο να πρωτοκοπανίσεις,αλλά τέσπα. Μπορεί και να μην επιστρέψω ποτέ οπότε λίγη σημασία θα χει. [Σε βλέπω που λες "μπορεί και να επιστρέψεις" αλλά κάνω ότι δεν σ ακούω!!]
Ενιγουέι,καλησπέρες σε όλους!


[Με βλέπω βέβαια το βράδυ να χω καταντήσει σα τον τύπο στην φωτό...]

3 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Ρε κουράγιο, προγραμματάκι βάλε και σλόουλι σλόουλι θα δεις και πρόοδο. Σκέψου το καλοκαιράκι και πάρε κουράγιο. Σε λίγο καιρό η βίζουαλ από γλώσσα προγραμματισμού θα γίνει φλερτ με τον ιδιοκτήτη της διπλανής ομπρέλας. Εγώ αυτά σκέφτομαι και χαίρομαι σα τη χαζή μπροστά στο πισί.

Wise_One είπε...

Α ναι, κι εγώ εδώ και 2 χρόνια βάζω πρόγραμμα υποτίθεται για να περάσω τις αλυσίδες...

Και Visual Basic sucks!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@Ελένα Μπαμπούσκα
Ααα ότι πρόοδος είναι να δω πρέπει να τη δω σήμερα! Αύριο πουρνό πουρνό δίνω!! Αυτό με την ομπρέλα μ αρέσει,το κρατάω!! ;)


@Wise_One
Από πρόγραμμα εγώ δεν ξέρω,κι ως φαίνεται ούτε κι απο προγραμματισμό :Ρ :Ρ
Σακς σακς!!