Κυριακή, 21 Ιουνίου 2009

20 (χιλιάδες λεύγες κάτω από τη θάλασσα)


Όχι το βιβλιαράκι δεν το χω διαβάσει γιατί γενικά τα του Ιουλίου Βερν μου σπάγαν ελαφρώς το νευρικό σύστημα και τα χα στην απόξω. Ωστόσο το 20 μας μένει.
Γιατί κυρίες και κύριοι,αγαπητό κοινό,φίλες και φίλοι,κτλ. ,αν το πάρουμε απόλυτα πάνε 3 ώρες που χω κλείσει τα 20. Αν δεν το πάρουμε απόλυτα,πρέπει να περιμένω μέχρι τις 10 και μισή. Άντε και τα κλεισα τα 20. Τί ανοίγω? Τα 21? Ή μήπως δεν ανοίγω τίποτα και μένω στο ενδιάμεσο? Δε ξέρω-δε ξέρω,αυτή η λογική πάντα με μπέρδευε.
Πάντως εγώ αυτά τα 20 δεν τα συμπαθώ και πολύ. Μπορεί να μου θυμίζουν τους 120 κατασκευαστές επίπλων, ή τους 29 κατασκευαστές πλυντηρίων. (Ρε λες να το χω με τους κατασκευαστές γενικα???) Μπορεί όμως και να μην είναι έτσι όπως τα περιμένα,μπορεί να μην είμαι έτσι όπως νόμιζα. Γιατί έχω την εντύπωση ότι παρά το ετών 20 που θα με συνοδεύει, δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα απ τα 17 ή απ τα 15. Κι ότι έχω την αίσθηση ότι γυρίζω στην αρχή. Κι ότι ίσως να παραείμαι παιδί ακόμα. Και πολλά "ίσως" και "ότι" που με κάνουν να θέλω να περάσω αυτά τα γενέθλια όσο πιο αθόρυβα γίνεται.
Ίσως πάλι να πρέπει να βάλω τίποτα αλκοολούχο για να σταματήσω τα ίσως, ή να αγνοήσω επιδεικτικά τις σκέψεις μου.

Άντε και χρόνια μου πολλά!


Μιας κι έχει και κείνος γενέθλια σήμερα,ας τραγουδήσει καλύτερα εκείνος:

9 σχόλια:

γνωστος αγνωστος είπε...

Χρόνια σου πολλά !!!!!!
Το 20 είναι ότι καλύτερο από θέμα ηλικίας γενικά όλη η δεκαετία.....

El είπε...

Να σε χαιρόμαστε λοιπόν! Και...μην αγχώνεσε. Σκέψου ότι απο 20 ως 30 είναι τα πιο ενέμελα και απο 30 ως 40 τα πιο δημιουργικά. Και οι κατασκευαστές (σόρυ που θα σε πικράνω) απο 29 έγιναν 27!

Χρόνια καλά μικρό!

dsquared είπε...

Να ζησεις, οτι πεθυμας, καλε 20 γινεσαι, μωρο παιδι. εχεις ακομη να δεις και να ακουσεις...
Μια χαρα ηλικια ειναι οπως ολες.
Τα ιδια ελεγα και εγω οταν εκλεισα τα 20. ΤΟ θεμα ειναι να εισαι εξυπνη να χαλαρωσεις και να απολαυσεις την ζωη σου σε οποια ηλικια κι αν βρισκεσαι.
din

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς και τα σχετικά. Στην επόμενη δεκαετιά, στην οποία μόλις μπήκες θα συμβούν πολλές αλλάγές στη ζωή σου, αλλαγές οι οποίες και θα την δρομολογήσουν. Καλό κουράγιο και μην αγχώνεσαι για τίποτα

Sweet and bitter είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!
Η δεκαετία των 20 είναι πραγματικά σούπερ! Να σου μείνει αξέχαστη!

Evi είπε...

Χρόνια σου πολλά!Οτι επιθυμείς!Και καλές αναρτήσεις!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους πολυυυυ για τις ευχές!!!

Σήμερα αξιώθηκα να πατησω εδώ! (όχι λόγω τρελών εορτασμών αλλά λόγω τρεξίματος!)

Και στα 21 πάλι εδώ μας βλέπω! ;)

delfinoula είπε...

Χρόνια πολλά!

Σου εύχομαι υγεία ευτυχία αγάπη λεφτά και υπομονή...

Καλημέρες...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ευχαριστώ πολυυ δελφινούλα!!
Αυτή την υπομονή,πολύ θα την χρειαστώ!!!
Καλημερα!