Πέμπτη, 28 Μαΐου 2009

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί!


Κι εκεί που καθόμουν αμέριμνη και έβλεπα tv(...εεε...διααααβαζα εννοώ), ακούω απο μακρυά ενα ΜΠΑΜ. Ακολούθησε κι ένα ΜΠΟΥΜ. Μετά νομίζω έγινε ένα ΜΠΑΜ-ΜΠΟΥΜ. Μπορεί να ήταν και ΜΠΟΥΜ-ΜΠΑΜ,θα σε γελάσω,δε θυμάμαι. Σημασία έχει ότι ξαφνικά άρχισε να σείεται το σπίτι! Και λέω να δεις που θα γινε η 2α παρουσία και ένα chain letter κανείς δεν αξιώθηκε να στείλει τόσο καιρό! Μέχρι και αεροπορική επιδρομή σκέφτηκα ότι μας κάνουν,αλλά κάτι θυμόμουν που μου λεγε η γιαγιά μου ότι βαράνε οι σειρήνες,οπότε το απέκλεισα.
Δρόμο παίρνω - δρόμο αφήνω, βγαίνω στο μπαλκόνι να δω τι έγινε τελικά ενώ είχα στείλει τον αδερφό μου να ψάξει για κάτι κράνη που χουμε πρόχειρα στο σπίτι :Ρ Τελικά όπως συμπέρανα απ την αντανάκλαση στα διπλανά κτήρια, μάλλον τέλειωσε η συναυλία των AC-DC κι είπαν να ρίξουν και κανά πυροτέχνημα -ενισχυμένο όμως! Σημασία έχει ότι τον πόλεμο τον γλιτώσαμε,η τρομάρα ωστόσο μου μεινε!

5 σχόλια:

delfinoula είπε...

Άσε με κι ήθελα να πάω...

Τι το'θελες και το'πες;;;

Γκρρρρρρρ..

Καλημέρα.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλέ δε μου το λέγες νωρίτερα να σε κέρναγα τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι,ν άκουγες και τη συναυλία τσαμπε????

γνωστος αγνωστος είπε...

καλημερα!
αν ειναι ετσι πρεπει να κοβεις εισητιρια και εσυ βρε!!!
για κατσε να δω το προγραμμα :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΑΑα δε το σκέφτηκα αυτό! Αυτό θα κάνω! Θα βάλω κι εισιτήριο,διότι υπάρχει και μια οικονομική στενότης αυτή την εποχή! ;)
Για σας τους αναγνώστας φιλική τιμή!

γνωστος αγνωστος είπε...

xaxaxa!περιμενουμε τις προσφορες