Τετάρτη, 27 Μαΐου 2009

Α-ουτς!

Προχθές φερνίστηκα 2 φορές. Χτες 4. Το θυμάμαι γιατί αφ ενός φτερνίζομαι σπάνια,αφ ετέρου ενιωσα μια περιέργη ανακούφιση όταν φτερνίστηκα. Χθες μου βούλωσε και η μισή μύτη. Η άλλη μισή χαμπάρι. Αλλά ήσυχα τα πράγματα, την φύσαγα που και που,αλλα μια χαρά.
Και ξημερώνει ο Θεός τη μέρα... Και σηκώνομαι με μία μύτη που δεν υπήρχε! Κάνω ότι κάνω τελοσπάντων, ευλογώ και τον εφευρέτη του αποσυμφορητικού,και κινάω να πάω μέχρι τον ηλεκτρικό. Μέγα λάθος όπως αποδείχθηκε αγαπητοί φίλοι! Διότι μέχρι να κάνω 10 βήματα τα είδα όλα! Η μύτη μου αφηνίασε και άρχισε να τσουζει τόσο,που ετοιμαζόμουν ν αρχίσω να φωνάζω "Αου-αου-αου-αου" μες στη μέση του δρόμου! Κι άντε να σε ρωτήσει κανείς τί έχεις και να του πεις ότι τσούζει η μύτη μου! Τελοσπάντων,ηρεμία βρήκα μόλις πάτησα το ποδαράκι μου στον -κλιματιζόμενο- ηλεκτρικό. Δια μαγείας η μύτη μου ηρέμησε. Με το που ξαναβγήκα έξω πάλι τα ίδια! Τώρα ή η μύτη μου δε συμπαθεί και πολύ τον έξω κόσμο (μπορεί να είναι ο darth Vader, "come to the dark side" κι έτσι), ή είναι καιρός να γνωριστώ και γω επιτέλους με τις αλλεργίες. Που τόσα χρόνια δλδ ούτε να τις φτύσω! Ε μάλλον με φτυσαν αυτές! Πάντως πρώτη φορά στη ζωή μου εύχομαι να μαι κρυωμένη! :Ρ :Ρ Όχι τπτ άλλο.αλλά μου χάλασαν και τα σχέδια για τις Σεϋχέλλες,κατάλαβες?? Φφφφφ, πάλι πονάει!

Καληνύχτες! Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στις μύτες!

4 σχόλια:

delfinoula είπε...

Περαστικά σου!

Κανά αλλεργικό θα'ναι.

Καλημέρες!

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Δε πιστέυω όλο αυτό να είναι μια φτηνή δικαιολογία για να μην πας στις Σευχέλες?

γνωστος αγνωστος είπε...

προσεχε μην σε μπαγλαρωσουν και σε χςσουν σε κανενα νοσοκομειο για την γριπη των χοιρων!!! :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@delfinoula
Ευχαριστώ! Ακόμα δεν έχει φυγει το σκασμένο!
Καλησπέρες!

@Έλενα Μπαμπούσκα
Άντε καλε! Κάνω εγώ τέτοια πράγματα??? Είναι που τώρα δεν βρίσκω βαλίτσα για τις Σεϋχέλες!

@γνωστός άγνωστος
Αμ δε το σκέφτηκα νομίζεις και αυτό?? Αφου ο αδερφός μου μ αποφεύγει μέσα στο σπίτι,μόνο με μασκα οξυγόνου που δεν κυκλοφορεί!