Κυριακή, 24 Μαΐου 2009

Πάμε για τρελεεεες,στις Σευχέλεςςςςς!!



Ναι-ναι,μια που το καλοκαιράκι έπιασε για τα καλά,εμένα με βάρεσε η ζέστη στο κεφάλι και πλέον όταν προχωράω ένα κάτι από ρούμπα το χω! Εντωμεταξύ είναι λένε κι η εξεταστική αυτό τον καιρό, εγώ χαμπάρι δεν έχω πάρει, ελπίζω να με ειδοποιήσει κανείς να πάω να δώσω κανένα μάθημα γιατί εμένα ο μόνος μου προβληματισμός αυτό τον καιρό είναι αν θα πρέπει να πάρω αυτές ή αυτές. Ή μήπως αυτές? Χμου,το μόνο κακό με τις άσπρες είναι ότι θα λερώνονται εύκολα! Καλά,θα προβληματιστώ λίγο ακόμα.
Τί έλεγα? Α ναι,το καλακαίρι! Σήμερα λέει του δωσε η ζέστη και κατάλαβε! Και μπάνιο ακόμα δεν έχω αξιωθεί να κάνω,σα δε ντρέπομαι! Κάτι ο φρέσκος αέρας της Αθήνας, κάτι τα τζιτζίκια που ακόμα δεν τα χω ακούσει,μου χει ανοίξει η όρεξη και τρώω το καταπέτασμα! Τέλος, πρέπει να κόψω το βραδυνό. Θα σκοτώσω άνθρωπο βέβαια απ τα νεύρα μου,αλλά παραπλευρες απώλειες,δε φταίω γω. Α επίσης δω που μαι,δεν έχω κουβαλήσει βιβλία μαζί,και δυστυχώς δεν μπορώ να συμπαρασταθώ στους υπόλοιπους που κράζουν ότι διαβάζουν. Σορρυ γκάιζ!
Το βλέπεις κι εσύ ότι αυτό το ποστ έχει κάτι απο παραλήρημα ε? Χαίρομαι-χαίρομαι. Είναι μέχρι να σε βαρέσει κι εσένα η ζέστη! Μετά θα τα καταλαβαίνεις όλα λέμε! Πάω να βρω καμιά ταινία με πολύ ΘΑΛΑΣΣΑ,να ψηθώ ακόμα πιο πολύ! Έχετε γεια!!

Υ.Γ.: Μόλις συνειδητοποίησα ότι φοράω ακόμα τα γυαλιά ηλίου... Α καλαααααααααααααα

7 σχόλια:

delfinoula είπε...

Ναι, τώρα τα ρίχνουμε στη ζέστη... Τις άλλες φορές πια είναι η δικαιολογία σου;;; :ρ:ρ:ρ:ρ

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Sweet and bitter είπε...

Άσε, κι εμένα μ΄ έχει πιάσει η ζέστη...

Τις άσπρες να πάρεις! Λένε πολύ περισσότερο!

Καλή εβδομάδα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@delfinoula
Αααα,τις άλλες απλά δεν χρειάζομαι δικαιολογία!!!! :Ρ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΣ

@sweet-and-bitter
Μα δεν έχει αφήσει κανέναν όρθιο!
Τις άσπρες εε? Κι εμένα αυτές μ αρεσουν,αλλά νομίζω ότι θα βρωμίζουν εύκολα!
'ΜΕΡΕΕΕΕΣ!

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Είναι τέτοιο το υλικό που με ένα απλό πλησιματάκι οποιαδήποτε μαυρίλα θα την κάνει.
Αν έχεις και εξεταστική μπροστά σου αργούν οι Σευχέλες.
Κάνε καμια απόδραση το σκ έτσι να κάνεις κανα μπάνιο να ρθεις στα ίσια σου.

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Το πλησιματάκι είναι λάθος: πλυσιματάκι, σόρι

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Έχεις δίκιο, το άσπρο ξαναμπαίνει δυναμικά στον αγώνα!!
Η εξεταστική είναι απλά μια μικρή ασήμαντη λεπτομέρεια,ας μη το κάνουμε θέμα τώρα αγαπητή... :Ρ

Καλέ σιγά το ορθογραφικό,εγώ με το Μπαμπινιώτη,απλή συνωνυμία! :Ρ

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Ας είναι η εξεταστική μια μικρή ασήμαντη λεπτομέρεια, τα λεφτά για το εισητήριο τότε τι είναι?