Σάββατο, 16 Μαΐου 2009

Το τσάμπα πέθανε


...ή μήπως όχι??? Ναι, είναι απο κείνες τις μέρες του μήνα που χεις φάει όλο το χρήμαααα αλλά δεν μπορείς και να ζητήσεις παραπάνω,γιατί νταξ,έχουμε κι έναν εγωισμό,μεγάλοι άνθρωποι είμαστε πρέπει να διαχειριζόμαστε σωστά τα λεφτά μας :Ρ
Εκείνες λοιπόν τις μέρες του μήνα, κατά διαβολική σύμπτωση αδειάζει το ψυγείο μου. Κι όταν λέμε αδειάζει το εννοούμε! Μια μπανάνα, νερο-νερό-νερό-νερό, ένα αναψυκτικό, λίγο τυρί. Α και παγάκια! Τώρα ο συνδυασμός μπανάνας με τυρί και σως παγακίου δεν με ενθουσιάζει συνήθως, οπότε πρέπει να εξορμήσω στο σούπερ μάρκετ!
Λοιπόν πραγματικά, αυτές τις φορές που πάω σουπερ μάρκετ, το ξεψαχνίζω ΟΛΟ! Κι όοοοχι απο λόξα (γιατί την έχω ΚΑΙ αυτή τη λόξα) αλλά για να δω μήπως έχει καμιά προσφορά κρυμμένη! Είναι οι φορές που αγαλιάζεις απ τις υπέροχες και πάμφθηνες σειρές προιόντων του σούπερ μάρκετ, τα οποία είναι συνήθως στη μισή τιμή απ τα υπόλοιπα "επώνυμα" αλλά όπως και να χει τη δουλειά σου την κάνεις. Το καλάθι αλλάζει τουλάχιστον 5 φορές περιεχόμενο, είτε γιατί βρήκες καλύτερη τιμή, είτε γιατί εκεινοο σου δίνει 0,0005 γραμμάρια περισσότερο προϊόν στην ίδια τιμή, ή ακόμα καλύτερα σου δίνει δώρο κάτι άλλο που χρειαζόσουν οπότε γλιτώνεις τα λεφτά. Γενικά αααν ψάξεις θα βρεις,και θα γλιτώσεις και πολλαααααα χρήματα! Όσο για την ποιότητα..ε νταξ,αφού είμαι ακόμα εδώ και γράφω θα πει ότι την παλεύουν. Αλλά κι εκτος σουπερμάρκετ, μπορείς να γλιτώσεις λεφτά. Πουχου, όταν γύρναγα σπίτι σκεφτόμουν αν θ αγοράσω εφημερίδα. Λύση πρώτη: Στο ίντερνετ το τσάμπα ζει ακόμα. Τα νέα δόξα τω θεώ έχουν ακόμα τσάμπα όλη την εφημερίδα ον λάιν. Το Βήμα πάλι, αποφάσισε πως αρκετά μας την χάρισε και θέλει τα λεφτά του πίσω.
Λύση δεύτερη: Οσο σκεφτόμουν αν θα αγοράσω τελικά εφημερίδα ή όχι, μια κοπέλα μου κούναγε μπροστά στη μούρη μια free press εφημερίδα. Την πήρα και γλίτωσα κι απο κει money.
Γενικά όσο στενεύουν τα οικονομικά τόσο πιο πολύ το ψυρίζω. Άμα πετύχετε καμιά στο σουπερ μάρκετ πάνω απ τα ψυγεία να τσεκάρει τιμές κανα μισάωρο εγώ θα μαι! Αλλά περιμέντε να φύγω απ τα ψυγεία για να μου μιλήσετε,μη χάσω την αυτοσυγκέντρωση μου!

7 σχόλια:

delfinoula είπε...

Εγώ όποτε πηγαίνω σουπερ μάρκετ, τρέχω γιατί βρίζει ο άντρας μου απ'έξω.

Κάθε φορά βιάζομαι.

Καλημέρα.

γνωστος αγνωστος είπε...

θα πουντιασεις πανω απο τα ψυγεια! :)
εγω μια περιοδο αν εμπαινες σπιτι μου θα εβλεπες τα παντα να ειναι ...δωρεαν δειγμα!!!
απο ποτα,σαμπουαν,τσιγαρα,προφυλακτικα,καπελακια,καρτες....

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Κρίση, με πιάνει κρίση....οικονομική

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@delfinoula
Ααα όλα κι όλα! Το σουπερ μάρκετ θέλει ώρα για να το φχαριστηθείς! ;)

@γνωστός-άγνωστος
Όχι-οχι,είμαι εκπαιδευμένη εγώ,δεν παθαίνω τίποτα!! Μόνο στα ΜΑΚRO που έχουν δωμάτια-ψυγεία φεύγω σφαίρα γιατί υπερκαταξυλιάζω!! Μπρρρ!
Καλά για τα δωρεάν δε το συζητώ,η χαρά μου είναι! :P

@Έλενα Μπαμπούσκα
Σωστό κι αυτοο! Κι επίσης ομοίως δεν μπορεί να με αφήσει! :Ρ
Καλωσήρθες!


Καλησπέρες!

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Καλως σας βρήκα και χρόνια μου πολλά...:)

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Η οικονομικη κριση μας εχει μπιπ..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Α καλά είσαι! Είναι που λέμε "Δε θέλω άλλο σεξ,το κράτος με ###αει κάθε μέρα"... :Ρ