Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009

Ζουμτριαλαλιλαρο.

Κάτι που χω πάρει απόφαση να ξαναδώσω,κάτι που έπιασε ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, έχω μπει σε τούριστ μουντ και στη σχολή πηγαίνω επειδή έχει φθηνό κάφε. :P
Γενικά αυτό το εξάμηνο το χω χέσει εντελώς και θα την πληρώσω στο τέλος αλλά δε ξέρω κι αν με νοιάζει. Δλδ θα δώσω και αυτή την εξεταστική γιατί ααααααααααν χρειαστεί να γυρίσω (που δεν,στο υπογράφω) να μη χρωστάω 200 μαθήματα.
Τώρα και καλά θα πρέπει να διαβάσω εδαφολογία που χουμε αύριο πρόοδο. Τί μου λες τώρα μίστερ? Αν υπάρχει ένας λόγος που μπορεί να κάτσω να τη διαβάσω είναι επειδή θα τελειώσω πιο νωρίς την εξεταστική αν την περάσω με προόδους. Φέξε μου και γλίστρησα δλδ!
Μα τί να κάνω τώρα που ξέρω ότι γιοκ η σχολή,που να τη βρω την όρεξη,εεε? Άντε καλά, ίσως το κάνω το ψυχικό για να μη διαβάζουν οι άλλοι μόνοι τους (μα τι καληηηηηηηηηη!)
Τώρα θα μου πουν ότι δεν είναι σωστό,κι ότι πρέπει να τα περάσω και μπλι μπλι μπλι και κολοκύθια τούμπανα. Απαξ και μου σφηνωθεί άλλο στο μυαλό άντε να με συνεφέρεις. Τέσπα, το πολύ πολύ να χρωστάω καμιά 10αρια τον Σεπτεμβρη, φτου φτου φτου,αχρείαστα να ναι!

Κι αυτόοοοοος ο καιρός, δε μας προετοιμάζει λίγο, τζουπ βγάζει έναν ήλιο και δε ξέρεις απο που σου ρθε!! Ωραία είναι όμως,δε παραπονιέμαι γι αυτό.
Άσχετο: ο μπλόγκις έχει σαλτάρει λίγο ή είναι ιδέα μου???

8 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Να σου πω... Αφού έχεις όρεξη για διάβασμα, αλλά δε θες να διαβάσεις τα της (νυν) σχολής σου, μα και για να μπαίνεις σιγά-σιγά στο νόημα, δεν έρχεσαι να διαβάσεις τίποτα δικό μου;

Μ' έχει πιάσει και μένα η άνοιξη και όλο έξω θέλω να είμαι!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χωχωχω,μωρε λές?? :Ρ
Φοβάμαι μετά μη γυρίσω σφεντόνα να διαβάσω τα της νυν σχολής μου!!!

ΚΑΛΟΚΑΑΑΑΙΡΙ,παααει η άνοιξη!!! Ωιμέ!

El είπε...

Έλα τώρα που δε θες! Λοιπόν πέρνα μια απο την sweet and bitter να διαβάσεις τα δικά της και μετά έλα κι απο μενα που σου 'χω φρέσκο πράμα που σπαρταράει. Κι αν μετά απο όοοολα αυτά επιμένεις ακόμα ότι θες να γίνεις γιατρός....ε, τί να σου πω κοριτσάκι μου; Σιδεροκέφαλη!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Οοοκ, κάντε παρακαλώ μια σειρά και θα περάσω απ όλους! Αλλά γιατροί άνθρωποι,άμα ταβλιαστω κάτω να συνεφέρετε,νταααααξ?? ;)

KV είπε...

Δεν με λες γιατί έχασα συνέχειες... μιλάμε για εισαγωγικές του χρόνου;;;; Μήπως προλάβαινες να τελειώσεις τη σχολή στο ενδιάμεσο;;; ε;;;; ε;;;;
Μα ... γιατρός;; σνιφ!
Σμακι {και δεν πειράζει που σε έπιασε η άνοιξη ... κάνε διάλειμμα για καφέ και άσπρη μπυρίτσα και συνεχίζεις!}

delfinoula είπε...

Κάνε ό,τι γουστάρεις.

Αλλά όντως με αυτόν τον ήλιο, πως να αφοσιωθείς γαμώτο;

Καλημέρα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
Ναιιιι,έφαγα μια πετριά στο μεταξύ κι άλλαξα ρότα! Βασικά αν κάτσω να τελειώσω είναι 5 χρόνια, +συν ένα κατακτηριες/εισαγωγικές/ό,τι τελοσπάντων = 6 χρόνια,+6 χρόνια που είναι η σχολή σύνολο 12 χρόνια! Σα πολλά μου φάνηκαν :Ρ
Μπυρίτσα άσπρη πολύ με αααααρεσε,το σημειώνω!!!

@delfinoula
Μουχαχα,έκανα! Δεν πατησα το ποδαράκι μου να δώσω!! :P

Καλησπερεεεεεες!!!!!

Biologist είπε...

Ηρεμία και όλα θα γίνουν.

Χαλαρά,
από του χρόνου θα ξαναδιαβάζεις ανάλυση (καλύτερα θα είναι; -από "εδαφολογία" ρητορική ερώτηση)

Περνά από μπλοκ έχω κάτι για σένα.

(2ο ποστ από την αρχή -το 1ο ήταν μία κρίση ταυτότητας -haha).

Kisses!