Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

ΦΦΦΦ...

Πρωτομηνιά σήμερα,γιορτή κτλ, εγώ μια φορά τα 'πα και ξεθύμανα. Όχι δλδ ότι έλυσα και κανα πρόβλημα τουλάχιστον όμως τώρα έχω κι άλλους για support.
Πάθαμε κρίση επαγγελματικού προσανατολισμού :P Δηλαδή θέλω να τα παρατήσω όλα και να γίνω γιατρός. Και το σκεφτόμουν καιρό τώρα,αλλά σήμερα έπιασα τους γονείς μου και τους το είπα,γιατί όσο να πεις κάπως μπορούν να βοηθήσουν κι αυτοί.
Εγώ σκεφτόμουν να ξαναδώσω πανελλήνιες, η μητέρα μου φοβάται το ρίσκο, ότι δλδ παίζει και να μην περάσω και να απογοητευτώ τσάμπα, και μπήκαμε στη διαδικασία να εξετάσουμε τα πανεπιστήμια του εξωτερικού ως πιθανές εναλλακτικές λύσεις.
Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι αρκετά χαμμένη, δε ξέρω ποιο είναι το σωστό, σίγουρα το να φύγω έξω είναι πιο σίγουρο απ το να δώσω ξανά εξετάσεις, απ την άλλη όμως είναι αλλιώς να προσπαθήσω και να περάσω εδώ,κι αλλιώς να φύγω να τ αφήσω όλα.
Οk, προς το παρόν δε ξέρω τι μου γίνεται. Όταν με το καλό μάθω, θα ενημερώσω... Ωιμέ.


Update


Ας βάλω και το τραγούδι που μου χει κολλήσει για σήμερα!

4 σχόλια:

γνωστος αγνωστος είπε...

οπως και να εχει αν το γουσταρεις αυτο που πας να κανεις...θα πετυχεις!!!
μη μασας....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Μακάρι γιατί όπως τα βλέπω τα πράγματα μόνο ξεκάθαρα δεν είναι!!

Καλέ μασάει η κατσίκα ταραμά???

[μασάει και φτύνει και το κουκούτσι :P ]

Sweet and bitter είπε...

Επειδή είμαι λίγο πριν το πτυχίο της ιατρικής, αν θες οποιαδήποτε πληροφορία, στο προφίλ μου μπορείς να δεις το mail μου. Μη διστάσεις να ρωτήσεις ό,τι θες.
Αν αυτό είναι που θες να κάνεις, τότε προχώρα!

Sweet and bitter είπε...

Σου το έστειλα το mail (πήγαινε τουαλέτα, κάνε καφέ και πάρε μαζί σου ένα σνακ πριν το διαβάσεις) και μου ήρθε αυτόματη απάντηση από το mail σου που ήταν διαφημιστικό. Απλώς σου το λέω σε περίπτωση που έχει σημειωθεί ως αναγνωσμένο.
Και αν έχεις άλλη απορία, πες μου!