Τετάρτη, 29 Απριλίου 2009

Insomnia...


[καλά μιλάμε τρέλα η φωτό,πέτυχε και ακριβώς την ώρα :P ]

Ε καλά,άμα δε σε θέλει-δε σε θέλει,τι να λέμε τώρα. Τη μέρα που πρεεεεεεεεεπει να κοιμηθείς γιατί χρειάζεσαι δυνάμεις να βγάλεις την επομένη, τότε θ αποφασίσει ο οργανισμός σου ότι δεν έχει καμία διάθεση να κοιμηθεί. Μα καμία! Τι τον καλόπιασα,τι τον έβαλα να μετρήσει προβατάκια,τίποτα αυτός! Τα δε προβατάκια,τα μετρήσαμε,τα βάλαμε να βοσκήσουνε,τα κουρέψαμε κιόλας,αλλά το μάτι εκεί,γαρίδα!
Και καλά ότι εγώ τώρα πρέπει να σηκωθώ στις 7 για να προλάβω το εργαστήριο.
Μιχ μιχ μιχ,σε καλό μας γελάσαμε πάλι.
Και να πω ότι έχω πιει τους πολλούς καφέδες και δε μου κολλάει ύπνος να το δεχτώ. Αλλά εγώ ένα φραπεδάκι το πρωί ήπια,άσε που ποτέ δε με πιάνει ο καφές εμένα(σε αντίθεση με την κόκα κόλα -τη λάιτ όμως ε-, άλλα ούτε απ αυτή ήπια!).
Ρε μήπως δε κουράζομαι αρκετά??? Μήπως κάθομαι όλη τη μέρα και στο τέλος παω να κοιμηθώ και δεν έχω λόγο να ξεκουραστώ?? Μήπως να βάλω τ αθλητικά μου και ν αρχίσω να κόβω βόλτες στο τετράγωνο? Μήπως να μη κοιμηθώ καθόλου και να το πάω σερί? Αλλά και πάλι δε με βλέπω ν αντέχω μέχρι αυριο στις 9μιση(στην καλύτερη) που θα ξανάρθω σπίτι...
Ρε γμτ,ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τον ύπνο, κολώνα έβλεπα στο δρόμο κι έγερνα και κοιμόμουν,και τώρα κάθομαι και χάφτω μύγες. Που ούτε αυτό δλδ γιατί κι αυτές δεν έχουν καλοβγει. Και τον υπολογιστή τον άνοιξα μετά απο 1μιση ώρα που πάλευα να κοιμηθώ επειδή απ την πολλή προσπάθεια με πιάσαν τα νεύρα μου κι είπα να γράψω να εκτονωθώ.
Η αλήθεια είναι οτι τα νεύρα τα ηρέμησα,το μάτι όμως ούτε οδοντογλυφίδα να χε...
Χμμ,τώρα που το καλοσκέφτομαι ο πιο γλυκός ύπνος μου ρχεται στ αμφιθέατρα...Μακάρι να χω κοιμηθεί 16 ώρες,άμα έχω 2-3 ώρες σερί μάθημα το ματι γλαρώνει! Μου φαίνεται θα κρατήσω κασσέτες απ τις παραδώσεις γι αυτές τις δύσκολες ώρες όπως τώρα. :P
Ρε γαμώ την καταδίκη μου, κακό που μας βρήκε νυχτιάτικο.
Πάω να τσιμπήσω κανένα ανυποψίαστο νυσταγμένο στο msn γιατί με βλέπω να τη βγάζω όλο το βράδυ με τις άφαντες μύγες.

Καληνυχτεεεεεες!!! [κι άμα βρείτε τον Μορφέα στείλτε τον κι απο δω που χω να του πω δυο λογάκια!!]

5 σχόλια:

delfinoula είπε...

Για την κοκα λάιτ συμφωνούμε. Κι εγώ όταν πιω μία τέτοια δεν υπάρχει περίπτωση να κοιμηθώ.

Άλλη φορά άναψε κεριά, βάλε ένα ποτάκι (κατά προτίμηση κάτι δυνατό), βάλε λίγη μουσικούλα και θα αρχίσεις να γλαρώνεις.

Καλημέρες!

Stef... είπε...

Πολύ ωραίο και ευχάριστο blog :) Αν και το πέτυχα κατά τύχη το βρήκα πολύ ανεβαστικό και ευχάριστο! Αυτό το απίστευτο φόντο που το πέτυχες?!?

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@delfinoula
Αχ,πολύ χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που βρυκολακιάζει με την κόκα κόλα! :) :)
Έχεις δίκιο αυτό με το ποτάκι δε το σκέφτηκα και με πιάνει συνήθως,μια χαρά ξερένομαι! Θα τα χω στα υπ όψιν ;)
Καληνύχτα!!

@Stef
Καλωσήρθες λοιπόν!
Καλέ τι λέμε τώρα δλδ,τόση γκρίνια δεν την πετυχαίνεις εύκολα σε μπλογκ! ;)
Α,το θεματάκι του μπλογκ να σου πω την αλήθεια μου ούτε καν θυμάμαι από που το πήρα,κάτι στον γοογλι είχα βάλει και μου το βγαλέ αλλά πάει καιρός και το αλτσχάιμερ θερίζειιι! :P

γνωστος αγνωστος είπε...

εδω ο κομης δρακουλας!
και νερο να πιω... με πιανει αστα να πανε
καλο μηνα να εχεις...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Γεια σου γνωστέ-άγνωστε!
Παθών κι εσύ ε?? ;)
Καλή Πρωτομαγιά!