Παρασκευή, 24 Απριλίου 2009

Κάνει πείνα ή εγώ πεινάω??


Αυτό που λένε για των φρονίμων τα παιδιά,μεγάλη αλήθεια είναι! Κι ας τα μπερδεύω με τα παιδιά του Ζεβεδαίου. Άπαξ και πεινάσεις την έκατσες! Τρως το σύμπαν και ωμό κιολας γιατί δεν μπορείς να περιμένεις να ψηθεί. Έτσι κι εγώ.
Κάτι οι δύσκολες μέρες,κάτι οι αγγινάρες απ το μεσημέρι που άντε να σε κρατήσουν, άρχισα να ονειρεύομαι μπουφέδες ολόκληρους με φαγητά - τύφλα να χουν τα catering! Ούτε σε γάμους σου λέει τέτοιο μενού. Μόνο κρέατα δεν πολυέβαλα γιατί δε τα συμπαθώ και πολύ. Κι αφού τα φτιαξα όλα πολύ ωραία στη φαντασία μου (μη σου πω ότι έστρωσα και τραπέζι δλδ), πήγα να καλύψω την πείνα μου με κάτι χειροπιαστό. Αλλά φευ! Ψωμί καλά καλά δεν έχουμε, τυρι/ζαμπόν,κτλ ομοίως εξαντλήθηκαν, οπότε το να χτυπήσω κανένα τοστάκι στο 5λεπτο γρήγορα,εύκολα και απλά δεν παίζει. Μου φαίνεται θα πάω να κάνω ανασκαφές στον καταψύκτη, όλο και κάτι θα βρω να βολευτώ αλλά πριν το μισάωρο δε θα προλάβω να φάω με την καμία! Αααα,τώρα που το θυμήθηκα έχουν ξεμείνει κάτι τσουρέκια, θα πάω να δω τι κάνουν.
Ρε γμτ,αυτό που τους κόβεται η όρεξη σε μερικούς άμα έχουν στεναχώριες ή διάβασμα, δε μπορώ να το χωνέψω! Αδικίες της φύσης! Γιατί εγώ έτσι κι έχω διάβασμα τρώω για 5 ανθρώπους. Μία φορά μου χει κοπεί κι εμένα η όρεξη σ όλη μου τη ζωή κι αυτό επειδή είχαν πεσει πολλά εργαστήρια και δεν προλάβαινα να φάω, αλλά μου το κατέστρεψαν κι αυτό! (βλέπε παλαιότερο ποστ)
Καλά και τώρα την κάνω τρέχοντας γιατί έκατσα να γράψω τον καημό μου και χειρότερη την έκανα την πείνα μου! Αλί αλί και τρις αλί!

Byeeeeeeee!


Update!

Τώρα που έφαγα και καρδάμωσα μπορώ να βάλω και τραγουδάκι να χαιρόμαστε! (Τι να χαιρόμαστε δλδ που είναι λίγο πίκρα αλλά τεσπα!)
Non ti scordar mai di me λοιπόν...

4 σχόλια:

El είπε...

Αααα...κι εγώ όταν έχω πολύ διάβασμα κατασπαράζω το σύμπαν! Αυτή την εποχή όλη μέρα μασουλάω !

Καλημέρες και...καλή χώνεψη!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε μα! Είναι πράγματα τώρα αυτά να τους κόβεται η όρεξη???
Χαίρομαι που υπάρχουν ομοιοπαθούντες! ;)
["Είμαστε δυο,είμαστε τρεις..."]

ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΣ!!!

delfinoula είπε...

Μα την αλήθεια, κι εγώ άμα πεινάω... Βαστάτε τούρκοι τις πιατέλες (παραφράζω την λαϊκή ατάκα)...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Βρε τι να λέμε τώρα, άμα σε πιάσει η πείνα τρως την έκατσες! Και το θέμα είναι ότι πια δεν συμβιβάζεσαι με τα απλά (φρυγανιές,γιαούρτια,κτλ) θες φαΐΐΐ,να σε πιάσει!!!

Χορτάτη καλησπέρα!! ;)