Παρασκευή, 3 Απριλίου 2009

Τί λεει το 0 στο 6??


...στο ανέκδοτο λέει "σου πετάει μία τρίχα". Στη σχολή μου όμως λέει πολλά περισσότερα :P


Τελευταίο μάθημα της εξεταστικής(τί θυμήθηκα κι εγώ τώρα!): ανατομία. Ήμουν πτωωωωμα απ το διάβασμα και τους πολλούς καφέδες,οπότε αποφάσισα να εφαρμόσω τη γνωστή μέθοδο του πασαλείμματος... Όπερ και εγένετο. Ξύπνησα το ίδιο πρωί που δίναμε το μάθημα και άρχισα να διαβάζω. Ότι μ άρεσε, αυτό διάβαζα. 2 ώρες πριν την εξέταση έμαθα ότι υπηρχε και βιβλίο φυσιολογίας που έπρεπε να διαβάσουμε αλλά εγώ πέρα βρέχει,χαμπάρι δεν είχα πάρει.
Τελοσπάντων έρχεται η ώρα της κρίσης, τα θέματα ήταν λίγο παλούκι λουκ αλλά τέσπα. Γράφω ό,τι γράφω,το σταυρώνω και το ρίχνω. Το θέμα όμως ότι έγραψα ΚΑΤΙ. Τί δε ξεραμε, αλλά ελπίζαμε ότι γυρίζαμε γύρω στο 5.
Περνάει περνάει καιρός(περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει περνάει - είναι και αργοί οι άνθρωποι λέμε!) βγαίνουν τ αποτελέσματα. Με πληροφορούν όσο είμαι ακόμα στην Πράγα (τελειααα ήταν ναι,αλλά ΠΟΛΥ κρύο! Να θυμηθώ ν ανεβάσω καμιά φωτό),ότι πήρα 0 στην ανατομία.
Μηδέν._
Πέφτω φαρμακώνομαι εγώ,να μη μπορώ να κατεβάσω γουλιά μπύρα! :P :P:P
Ρε τι φταίει,ρε τι φταίει, ρε δεν έχω γράψει μηδέν,ρε ξέρω πως γράφω, μα είχα γράψει ΚΑΤΙ!
Φτάνω στο Ελλάντα, λεώ θα πάω να υπερασπιστώ το γραπτό μου! (η αλήθεια είναι ότι πήγα και μαζεμένη μπας κι έχω γράψει καμιά κοτσάνα και ξεφτυλιστώ κιόλας :P)
Πάω,τους βρίσκω, στέκονταν τώρα δυο καθηγητές πάνω απ το γραπτό μου και μουρμούριζαν. "Μουμπλε μουμπλε μουμπλε" ο ένας, "Μπλι μπλι μπλι" ο άλλος. Εγώ να τους κοιτάω με έκφραση του στυλ "Τι γίνεται γιατρέ μου,θα τη βγάλω τη μέρα??". Στο τέλος ένας απ τους δύο με πλησιάζει: "Ναι,ξέρετε έγινε ένα λάθος, δεν γυρίσαμε το γραπτό ανάποδα και δεν είδαμε τις απαντησεις!". Λέω δε μπορεί,πλάκα μου κάνουν. Αλλά δεν είχε κάμερα εκεί τριγύρω και τελικά πίστεψα ότι μπορεί και να μη με δουλεύει. Μου λέει τελοσπάντων ότι θα το κοιτάξει επι τόπου,μου βάζει σωστές τις δύο ερωτήσεις που διορθώνει αυτός, μου ζητάει και συγνώμη για το λάθος,και με στέλνει στην ευκή του Θεού και της Παναγίας (και της άλλης καθηγήτριας,βεβαίως-βεβαίως)...
Το σκηνικό έχει ως εξής: περιμένω στον διάδρομο έξω απ το γραφείο της καθηγήτριας. Η καθηγήτρια μεσα με το γραπτό μου κι έναν άλλο καθηγητή,κι εγώ να περιμένω απ την ερώτηση αν θα περάσω ή όχι (είχα το 4 απ τον προηγούμενο κι είχα γράψει μόνο μία ερώτηση ακόμα). Και εκεί που χαζεύω γύρω γύρω μπας και μου φύγει η αγωνία,ακούω κάτι τσιρίδες απο μέσα (δεν κάνω πλάκα,τσίριζε κανονικά!!): "ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩΩΩ????","ΑΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ,ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ??", και άλλα τετοια χαριτωμένα. Και ερωτώ τώρα εγώ: Όταν βλέπεις ότι οι απαντήσεις ξεκινάνε στο κάτω κάτω μέρος της σελίδας (γιατί απο πάνω έχει τα θέματα), και ότι η πρόταση μένει ΜΙΣΗ, το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι οτι ο φοιτητής έπαθε εγκεφαλικό απ τα θέματα που έβαλες και άφησε την πρόταση μισή, Ή ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ??????????
Μετά απ αυτό αποφάσισα ότι θα βάζω και βελάκια νέον στα γραπτά,να μην έχουν παράπονο!

[Για την ιστορία,ευτυχώς και αυτή μου πιασε σωστή την ερώτηση και πέρασα μ ένα ταπεινό 6 ;) ]

2 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Ε ναι. Ε μα ναι. Ε μα τι περίμενες.
Γκάου.

Δραπέτης είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω.