Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2009

Το συμπέρασμα της ημέρας...




...είναι ότι δε ξέρω τι θέλω. Τώρα θα μου πείτε και πότε ήξερες αλλά λέμε τώρα. Το θέμα είναι ότι πρέπει να το βρω. As soon as possible.
Για να μην ξεκινήσουμε αλλού γι αλλού κι ακολουθήσουμε το τραγούδι...

Δε νομίζω ότι έχω αρχίσει να βαριέμαι (κάτι που εξάλλου θα ήταν απολύτως φυσιολογικό για τα μέτρα μου ), αλλά μάλλον μ ενοχλεί που δεν έχω ενα συγκεκριμένο πλάνο-ακόμα κι απίθανο-, απλά για να ξέρω που πάω και γιατι κάνω ότι κάνω.

Silly thoughts I suppose...καλύτερα να γυρίσω στα μαθηματικά μπας και πιάσει τίποτα.
Αλλα απλά αναρωτιέμαι...χμου.

Αντε καληνύχτες!

5 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Όλο βλακείες.
Μα όλο βλακείες.
Είπα και γω να κάνω διάλειμμα από το διάβασμα για να διαβάσω κάτι της προκοπής, και πάλι σε βλακείες έπεσα.
Τι να σου πω.
Τς τς τς... βλακείες.





Υ.Γ. Βλακείες

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ρε ουστ! :P
Διάλεγε εσύ εκεί κάδρα για το πτυχίο σου κι άσε μας εμάς να ψαχνόμαστε :P :P :P

if.. ιγένεια είπε...

Θα το βρεις που θα παει.. :p

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Μωρή θα γράψεις τίποτα καινούριο ή θα μας πάρουνε τα χρόνια;

koulpa είπε...

χαχα κι εγώ σε ξεχνώ.. αλλά έιμαι και κάποιας ηλικίας..:):)
τι έγινε ακόμα το ψάχνεις;:):)
να σου πω.. λένε αν δε κοιτάς έκει που πάς.. θα πάς εκεί που κοιτάς.. α κοιτα γύρω.. κάπου θα πάς..:):)
την καλησπέρα μου:):)