Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2009

Έχω να πω ότι....


  1. Βαριέμαι να ξαναπεράσω φυσιολογικό τεμπλέτι και μας βλέπω να ξεχειμωνιάζουμε,μη σας πω να πιάνουμε και πάσχα, με το χριστουγεννιάτικο.
  2. Δίνω 4 μαθήματα (απ τα 15, ω ναι :P ) συνεχόμενα - ευχαριστώ για την χρυσή μούτζα
  3. Δίνω αύριο εργαστήριο και βαριέμαι να διαβάσω, τζουμ τριαλαλιλαρό (δεν κατααααλαβα,γιατί ο ορθογράφος μου κοκκινίζει το τζουμ τριαλαλιλαρό?? Δεν υφίσταται τέτοια λέξη??? Για σας παρακαλω! Άντε τώρα... :P )
  4. Μη πάρετε ποτέ τον φίλτρου με γεύση baileys, είναι μια αηδία και δε θυμίζει και καφέ.
  5. Πρέπει να καθαρίσω το γραφείο μου γιατί το επόμενο στάδιο είναι να μεταφερθεί η χωματερή απ τα Λιόσια εδώ.
  6. Πρέπει να περάσω 15 μαθήματα (το χαβά του ο καθείς)
  7. Έχω ξεχάσει τα γυαλιά μου στο άλλο σπίτι κι απ τη Δευτερα κυκλοφορώ σαν το αόματο, μη σας πω ότι άμα σκάσω με γυαλί ηλίου βράδυ στον ηλεκτρικό βγάζω και χαρτζιλίκι.
  8. Η φωτό είναι απ την σχολή μου αμεεεεεε αμε, για να δείτε τι ωραία σχολή που χω εγώ κι εσείς δεν έχετε. [τελικά αυτό ο καφές πρέπει να χε όντως baileys μέσα :P ]

6 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

1. Λες ε; χιχιχι
2. Μπα, ποιος να σε μουτζώσει καλέ; Όλοι τα έχουν/έχουμε κάνει αυτά
3. Απλώς ο ορθογράφος δεν ξέρει!
4. thanx για την ενημέρωση!
5. Μπα, δεν έχεις δει το δικό μου :Ρ
6. Μια ιδέα είναι - να σκέφτεσαι κάθε φορά το επόμενο για να μην αγχώνεσαι
7. Κουτουλάς και στους τοίχους; χεχε
8. Καλά, πού είναι η σχολή σου; Στα όρη, στ' άγρια βουνά;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

1. Λέω-λέω, κι άμα αλλάξω πάλι το πάσχα μας βλέπω να πιάνουμε καλοκαίρι :P :P
2. Καλέ η Χρυσή Μούτζα είναι βραβείο! Αμέεε! Δηλώνω κάθε χρόνο υποψηφιότητα! :D
3. Συμφωνώ. Είναι ΑΝορθογράφος.
4. Περικαλώ,μακριααα μας λέμε (ειδικά εγώ που πίνω σκέτο μου γλυκίζει αυτός και μου ρχεται ενα κατιτις :P )
5. Ευτυχώς εγώ το καθάρισα προχθές, βρήκα τον χαμμένο κόσμο,παραλίγο να βρω και την χαμμένη ατλαντίδα αλλά στο τσακ μου κρύφτηκε!
6. Και δηλαδή άμα σκέφτομαι το επόμενο δεν θα άγχώνομαι??? Και εγώ γιατί νομίζω οτι αγχώνομαι πιο πολύ?? Γιατρέ μου τα χάπια μου!
7. Στους τοίχους όχι ακόμα,αλλά στην κάσα την πόρτας πολλάκις!!
8. Το λες κι έτσι,χεχε :P
Είμαστε παααααααανω στην Ιερά οδό. (Πιο πάνω δεν γίνεται λεμε! :P )

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Αόμματος γράφεται με δύο μι.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Και που θες ρε Φλορ να το δω γκαβός άνθρωπος για να το διορθώσω???? :P :P

lifewhispers είπε...

αλλαξε το τεμπλετι παραυτα και περνα να καθαρισεις και το δικο μου γραφειο. αντε. στα γρηγορα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Το τεμπλέτι δύσκολο πράμα κυρία lifewhispers μου,θέλει και 2 κλικ!
Το γραφείο από μακρυά! Το καθάρισα και ξαναγέμισε! Σα το γεφύρι της άρτας έχει καταντησει!!