Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2008

Μούμπλε μούμπλε...



Κάθομαι τόσο καιρό που έχω ψιλοχάσει την αίσθηση του χρόνου...Αν δεν κοιτάξω ημερολόγιο δεν παίρνω είδηση τη μέρα είναι. Τουλάχιστον ξέρω ότι Πρωτοχρονιά είναι την Πέμπτη. ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ????????????????????????????????? Δηλαδή μεθαύριο!!! Δηλαδή αύριο είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς???? Δηλαδή αύριο λένε τα κάλαντα?? Οκ, αυτό ήταν σοκ :P
Χαχαχαχαχα,δεν πάω καλά ξεκίνησα να γράψω βλακείες και μόλις κατάλαβα ότι αύριο είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς!! Δηλαδή αύριο έρχεται ο Santa? Ζήτω που καήκαμε :P
Όχι ότι έχω πρόβλημα,μια χαρά ήσυχο ήμουν όλη την χρονιά (λέμε τώρα,πάψε-πάψε), αλλά δε του στειλα γράμμα και δε θα ξέρει τι να μου φέρει. Όχι οτί εγώ ξέρω αλλά ξαναλέμε τώρα. Έπεσα τυχαία χθες και στο αντίστοιχο περσινό μου ποστ,και έλεγα οτι δεν θα κάνω απολογισμό, και δεν έκανα (νομίζω δλδ). Ούτε φέτος μου ρθε η όρεξη. Ή που εγώ τα κάνω τόσο τέλεια όλα κάθε χρόνο, ή που είμαι ψώνιο ή που δεν μου πάνε οι απολογισμοί :P . So, αύριο αλλαγή χρόνου γι ακόμα μια φορά στο σπίτι? Μάλλον,μπορεί και όχι δλδ. Είναι όπως ξυπνήσω τελικά :P

Άσχετο αλλα το θυμήθηκα τώρα. Στο δημοτικό όταν γράφαμε στα τετράδια (της γλώσσας αν δεν απατώμαι τοοοσο), γράφαμε αναγκαστικά πάνω πάνω ολοοοοοοοοοκληρη την ημερομηνία,δηλαδή: "Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008". Ε λοιπόν εγώ Μάιο έπιανα για να μάθω ν αλλάζω την χρονιά! Είχαμε 1999? Κολλημένη στο 1998 εγώ. Αφού στο τέλος έβλεπα τα τετράδια μου και νόμιζα ότι είχα ανακαλύψει την μηχανή του χρόνου,μπρος πίσω πηγαίναμε!
Ε αυτό φέτος δεν...! Σχεδόν το χω συνηθίσει κιολας το 2009. Τώρα αυτό να είναι καλό η κακό??
Κάπου στο in είχε δημοσκόπιση για το πως πιστεύουν οτί θα είναι το 2009 σε σχέση με το 2008. Εγώ ο χαρούμενος άνθρωπος πήγα με την μία στο "μάλλον χειρότερα",για να δω μετά στα αποτελέσματα ότι πάνω απ τους μισούς έχουν ψηφίσει "Χειρότερα".Και με σιγουριά. Πολλη απαισιοδοξία βλέπω, και πολλή γκρίνια (από μένα φυσικάαα :P ). Μήπως ξέρουμε κιόλας,ότι θέλουμε λέμε, δω θα μάστε του χρόνου και θα δούμε.

Well,αφού είναι ήδη προπαραμονή πρωτοχρονιάς φαντάζομαι ότι μπορώ να ευχηθώ σε όλους μια ΚΑΛΗ χρονιά γεμάτη ΥΓΕΙΑ. Τίποτα άλλο. :P
(α και χαιρετίσματα στον Santa άμα τον δείτε )

2 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa με το καλό το 09.. με υγεία και χαράαααααα:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλή Χρονιά κύριε Koulpa μου!!
Καλά να μας έρθει!!