Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2008

Φφφφφφ.


Ερώτηση
Γιατί οι στολισμοί φέτος είναι λιγότεροι από πέρυσι? Ε? E? Φέτος δε θα κάνουμε χριστούγεννα??

Αυτά και άλλα σημαντικά ζητήματα απασχολούν τον πολύπαθο εγκεφαλό μου τον τελευταίο καιρό... :P :P
Α,κι ακόμα ένα: Εμείς πότε θα πάρουμε βιβλία??? (Κατά το "εγώ πότε θα γίνω μάνα")
Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω γι αυτά τα δύο αναπάντητα ερωτήματα (πιο πολύ για το πρώτο δηλαδή,γιατί αμα περιμέναμε για το δεύτερο.............), να ενημερώσει κι εμάς τους ευρισκόμενους στο σκοτάδι :P
Αρκετά με τις βλακείες,πάω να βρω να κάνω κάτι χρήσιμο στη ζωή μου-λέγε με ύπνο :P

ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΕΕΕΣ! [Α,και όσοι απο σας έχετε βάλει μόνο μια σειρά λαμπάκια στο μπαλκόνι αύριο κιόλας ν αγοράσετε και δεύτερη να βάλετε, η πρώτη δεν κάνει όυτε για ζήτω! Ορίστε μας!]

Update!
Κι αφού δε στολίζετε εσείς,θα στολίσω εγώ! (Το blog ναι :P )

2 σχόλια:

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Οι στολισμοί φέτος είναι λιγότεροι γιατί δεν έχουμε λεφτά.
Εσύ βιβλία θα πάρεις όταν πάρω εγώ πτυχίο.
Χριστούγεννα θα κάνουμε μαζί με το Πάσχα για να μας έρθουν πιο οικονομικά.
Επίσης για να μη βρίσκεσαι στο σκοτάδι μπορείς να ανάψεις το φως.
Οέο

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Δεν έχω λεφτά για ν ανάψω το φως οπότε θα παραμείνω στο σκοτάδι, ωστόσο για τους στολισμούς κααατι μπορώ να κάνω.
Επίσης εσύ θα πάρεις πτυχίο Φλεβάρη οπότε την έχασα την εξεταστική, οπότε η απάντηση σου δε μας κάνει.
Τέλος θα ήθελα συνταγή για γεμιστό αρνί για τα Χριστογεννόπασχαλα.
Ευχαριστω.