Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

It's beggining to smell a lot like Christmas...!







Μπορεί ένα μάθημα να σου πηγαίνει πίσω όλο το πρόγραμμα? Κι όμως μπορεί! Τρεις εργασίες πίσω η Μπουρδού κι ακόμα μετράμεεεε... Αλλά το συγκεκριμένο το γουστάρουμε τρελά γι αυτό και δεν παραδίδουμε εργασία αν είναι κάτω από 9,5 (ναι το ψώνιο :P )...
Γιατί τα λέω αυτά??Γιατί είναι η βασική (λέμετώρα) αιτία που έχω εξαφανιστεί, κι έχω χωθεί σε βιβλιογραφίες και papers,και sites και κόντραsites!!!
Αλλά τι καλύτερο εν όψει Χριστουγέννων απ το να έχεις να παραδώσεις κάτι και να βλέπεις παράλληλα και τις γιορτές να πλησιάζουν??? Εννοώ ideal scene: εξω κρύο (και κατά προτίμηση και βροχή), μέσα ζέστη, μουσική κατά βούληση, ζεστόοος καφές και blank page στο word. Και μετά να γεμίζειιιι, και να χεις αυτό το συναίσθημα ότι κάτι έκανες (και κάποιος ***ηκε δλδ αλλά λέμε -ξανά- τωρα :P )
Παραλήρημα θα μου πείτε. Μπορεί, αλλά έχει πλάκα! Εμένα μια φορά μου μυρίζουν Χριστούγεννα! Κι επιμένω ότι αυτεεεες οι μέρες είναι καλύτερες! Οι "μέχρι να ρθουν" οι γιορτές! Plus από Δευτέρα προβλέπεται και χριστουγεννιάτικος στολισμός,οπότε προσθέτουμε και λαμπάκια στο ideal scene! :D :D :D

2 σχόλια:

pinos είπε...

μπικα για να σου γραψο κατι.
αλα δεν μου ερχετε τορα κατι σειγκεκριμενο στο μιαλο???????
δεν ποιραζει που χανεσε ολι λιγο πολι χανομστε για τους δικους μας λογους.
ισος κουραστις λιγο τορα με τιν εργασεια αλα οταν τιν τελιοσεις θα εισε ελευθερι να χαρης τις γιορτες και να μας ζαλισεις παλι ξανα με τιν φλιαρι ασου!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

IIIIII,φλυαρία ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩ? Ε,δε το δέχομαι! Διακόπτω κάθε διπλωματική σχέση μαζί σου! :P :P :P

Τελικά κάτι έγραψες,δεν μπήκες τσαμπα! ;)

Καληνύχτα!!!