Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2008

Κλειστόν λόγω...τρεξίματος!




Όχι δεν με σκότωσε το κρύωμα που είχα ποσταρει τοοοοοοοοοοοοοοοτε...! Ίσα ίσα αυτό σε δυο μέρες το ξεπέταξα!! (έπιασαν τόπο τα πορτοκάλια λέμεεε)
Αλλά με την ένταξη μου σε κανονικούς ρυθμούς εξαμήνου δεν έχω σταυρώσει ποστ για ποστ (πως λέμε ντιπ για ντιπ? αυτό! :P ) Και δεν είναι ότι δεν έχω πραγματα να γράψω,εγώ έχω ΠΑΝΤΑ πράγματα να γράψω,αλλά γυρνάω με μια κούραση λες και μ είχαν στα κάτεργα...Εχμ,κι επίσης έχω αρχίσει και βγαίνω υπερβολικά συχνα οπότε πάλι πάει,το χάσαμε :P
Τελοσπάντων,πέρασα να πω μια καλησπέρα,να δω και τι παίζει στην μπλογκόσφαιρα αυτό τον καιρό!
ΚΑΛΗΣΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΕΣ!!!!




[συγνώμη αλλά ποιος θα φτιάξει επιτέλους τον καιρό που χει χαζέψει?? Είναι δυνατόν να κοιτάω βιτρίνες με χριστουγεννιάτικα και να φοράω κοντομάνικο??? Για να σοβαρευτούμε παρακαλώ!!]

4 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

Συμπάσχω, αν και για διαφορετικούς λόγους.. Φιλιά στα μούτρα!

koulpa είπε...

xaxaxa δε πειράζει.. καλά να περνάς και τα ρέστα τα βρίσκουμε:):)
καληνυχτούδια:):)

pinos είπε...

καλισπερα!!!!!!!
ολι λιγο πολι χαθικαμε.
εγο ειχα να μπο κανα δειμινο.
χαρικα που σε ειδα και οσο περνασκλα δεικεολογησε που δεν μπενις σειχνα.
φιλια πολα

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλωωωστους! Όλοι τρέχουμε μου φαίνεται! Άντε και τα Χριστούγεννα κοντοζυγώνουν! :D :D :D