Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2008

Μετά σου λένε ξεκούραση...πφφφ


Πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος που κατάφερε να κουραστεί στον ύπνο του! Ναι ναι! Παίζει να φταίει βέβαια και μία σεβαστή ποσότητα καφείνης που κυκλοφορούσε στο αίμα μου (τι να σας πω κύριε πολιτσμαν,ιδέα δεν έχω πως βρέθηκε εκεί!!),το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι καναμε ένα πολυυυυυυυ κακό ύπνο,ενω χρειαζόμασταν καλή φόρτιση! Κι αυτό διότι για 4.309.589.068.596-στη φορά τ άφησα όλα για το γνωστό κι αγαπημένο τελευταίο λεπτό!

Κάτι τα κουνούπια που διαγωνίζονταν ποιο θα με τσιμπήσει σε χειρότερο σημείο (κέρδισε με διαφορά αυτό πίσω απ τ αφτί),κάτι το μωρό των απέναντι,που μωρό είναι θα κλάψει,κάτι ο ανάδρομος Ερμής,εγώ πάντως 6μιση ήμουν ξύπνια! Και αν ενθυμούμαι καλά κοιμήθηκα αφουυυ ξημέρωσε...! Πφφ,και σηκώθηκα 12 παρά...κουρασμένη! Και χλωμή! Και χωρίς καθοοοολου μα καθόλου όρεξη να μάθω όυτε μία απ τις 423.454 οικογένειες φυτών που έχω να μάθω γι αύριο!
Κι ολα αυτά ενώ έχω ξεμείνει απο γαλλικό (ζήτημα αν βγαίνουν 2-3 κούπες), έχει βάλει ψύχρα και κρυώνω αλλά μόλις ντυθώ παραπάνω σκάω, δεν έχω ΟΥΤΕ σοκολάτα και είναι και αργά για να έχει παιδικά η τηλεόραση... πφφφ, βουτηξαμε στην γκρινια σήμερα!

Γιααααα να δούμε πως θα τη βγάλουμε τη μερα...(το βιβλίο σταθέρα μπροστά μου-ωραίο εξώφυλλο έχει τώρα που το λέω και το παρατηρώ :P)

7 σχόλια:

koulpa είπε...

χαχα κουράγιο θα περάσει και αυτό.. αλλά να μήνεις από καφέ ανεπίτρεπτον..:):)
καλησπερούδια:):)

lifewhispers είπε...

πω πωωωω ετσι κι εγω την τελευταια στιμγη και μετα τα λουζομαι ολα!καλα να παθω!καλα ρε με τετοια ψυχρα που βρεθηκαν τα κουνουπια;; τοσο γλυκοαιματη εισαι;

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Οτι θα περάσει θα περάσει,πωωωως είναι το θέμα! :)
Τελικά δεν έμεινα,πήγα και προμηθεύτηκα γιατι δεν θα την άντεχα τέτοια ντροπή :P


@lifewhispers
Δραααμα,εμένα αυτή η αναβλητικότητα θα μου στοιχήσει (κι άλλο!)...!
Αυτό με τα κουνούπια δεν εξηγείται!! Εντωμεταξύ όσο ήμουν ξύπνια θα σκότωσα και 10! Κι εκεί αυτά! Πφφφφ!Ελπίζω σήμερα να ξεπάγιασαν! :D :)

An-Lu είπε...

Καλό διάβασμα!!! Μην θαυμάζεις μόνο το εξώφυλλο ;-)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@an-lu
Μα αφού έχει ωραίο πράσινο πράσινο εξώφυλλο να μη το θαυμάσω?? :P
Αντε κι ίσως καααααατι κάναμε σήμερα για να πιάσουμε την παγκόσμια φοιτητική σταθερά!( το 5 ντε! :D )

Fira είπε...

θέλω αυτό το κρεβάτι... είναι η λύση στο πρόβλημα μου... και εγώ τρέχω σε ορθοπεδικούς και βλακίες... αφού την ξέρω την λύση κύριοι... μόνο όταν κοιμάμαι σε εμβριακή στάση ξεκουράζεται η μέση μου και δεν πονάω... όσο για την ξεκούραση μια χαρά είσαι εσύ! Τι να πώ εγώ που μια μέρα πριν πάω στη δουλειά ξεσήκωσα τον κόσμο όλο μεσα στη νύχτα φωνάζοντας "Βοήθεια! Ας με βοηθήσει κάποιος!" και δεν θυμόμουν τίποτα μετα... φαντάσου σε τι αγχος ζω... δραμααααααααααααα!!! (Όχι τίποτα αλλο... είμαι και κοντά στο Δαφνή!! χιχιχιχι!)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχαχαχα,τα σπασες!!
χαχαχαχαχαχα,άκου να φωνάζει βοήθεια!!! Λολ όμως!
Τουλάχιστον εσυ μια χαρά κοιμήθηθηκες, οι άλλοι την πλήρωσαν :P
Το κρεβατάκι σένιο ;)