Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2008

Δεν..δεν...



δεν ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ άλλο αυτό το πράγμα!! Λίγος σεβασμός επιτέλους στους έχοντες εξεταστική!!! Είναι κατάσταση τώρα αυτή?? Να προσπαθείς να διαβασεις και να περνάει απ το μυαλό σου όλος ο τσελεμεντές?? Γιατί τελικά είναι να μην πεις οτι θα φας ελαφριά μια μέρα! Οοοοοχι,θα το πληρώσεις αυτό!!
Αλλοι πέρναγαν τα κινέζικα βασανιστήρια κι εγώ περνάω το βασανιστήριο του τηγανιτού κολοκυθακίου!!! Ξύπνησα που ξύπνησα στη μία σήμερα,λέω πουυυυυυυυυυ να κάθεσαι να ζεσταίνεις ταπεράκια τώρα,δεν κάνει που δεν κάνει και πολύ πείνα σήμερα,δε τρως κανά δημητριακό?? Και έφαγα. Και μια χαρά ήμουν...μέχρι που ήρθα στο δωματιο μου να διαβάσω! Γιατί εντός ολίγου εισέβαλε ύπουλα στο δωματιο μου μια μυρωδιά τηγανητών κολοκυθιών,μελιτζανών και λοιπών αμαρτωλών λαχανικών, και απο τότε δεν λέει να φύγει! Είναι δε τόσο έντονη,που ψάχνω γύρω μου να δω που έχουν εγκαταστήσει την κουζίνα,αλλά οι μόνες πιθανές κρυψώνες ήταν κάτω απ το κρεββάτι και μέσα στη ντουλάπα,και τα τσέκαρα και τα δύο... Και τελοσπάντων τοοοοοοοοοοοοοση ώρα ακόμα να τα φάνε αυτά τα κολοκύθια??? Όχι γιατί άμα δυσκολεύονται να βάλω ένα χεράκι... :D
Ουααααααααααα,θέλω κι εγώ!! Άμα πάω να τους πω ότι μου μύρισαν και θα μου πέσει το μάθημα,λέτε να με λυπηθούν καθόλου???

4 σχόλια:

koulpa είπε...

χαχα μα δε ντρέπονται αυτοί οι γείτωνες.. ρώτησες τελικά; δεν είναι κακή η δικιολογία για το μάθημα.:):)
καλή χόνεψη:P

SnoW-wHite είπε...

Kale,emeis ta mageireuame ta koloky8akia kai tis melitzanes,edw,sto exwtiko Edimvourgo!Sou myrisane ws ekei? :P
Teleiwnei h exetastikh na fas kana fai ths prokophs toulaxiston?

lifewhispers είπε...

heheh τι να πει το δημητριακο μπροστα στο τηγανητο κολοκυθι ε?
α, ολα κι ολα, συμφωνω!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@koulpa
Εεεεμ,αυτό λέω κι εγώ?? Λίγη ντροπή, κάτι,που με περνάνε από 40 κύματα! :P
Μη παίζετε με τον πόνο μου,τι να χωνέψω εγώ,το δημητριακό???

@snow white
χαχαχαχαχα,έλεος ομως! Ότι θα έπιανε η μύτη μου και vibes εδιμβούργου δε το περίμενα!
Που να τελειώσει η άτιμη,που δίνω οργανική στις 30? Pizza και πάλι pizza!

@lifewhispers
Εμ,μία δε πιάνει το δημητριακό,τι να πιάσει...!
Ελπίζω όμως σήμερα να μην έχουν τπτ κεφτέδες γιατί δε θα το γλιτώσω το εγκεφαλικό!! :D