Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

Γρουμφ No #23


Εγώ τώρα υποτίθεται ότι απο σήμερα και για τις επόμενες 9 ημέρες θα πρέπει να διαβάζω αυτα τα δύο %#$#$@,εχμ...συμπαθέστατα εννοούσα βιβλιαράκια! Τα οποία βιβλιαράκια είναι πραγματικά κρίμα που δεν έχουν μια φωτό που να φαίνεται το πάχος τους,ή έστω το βάρος τους :P :P
Οπότε να ξερετε,σε περίπτωση που αργήσω να ξανακάνω ποστ μ έχει πλακώσω κανας τόμος...

ΚΑΙ ΟΧΙ,εγώ σήμερα ΔΕΝ τα πιάνω! Αρχίζει ο House, η οργανική μπορεί(;) να περιμένει :P

Ας βάλω τραγουδάκι να χαρούμε :D

Boomp3.com

12 σχόλια:

KV είπε...

χαχαχαχαχααααααααααααααα !!!!!!!!! χαχαχαααααααααααααα!!!!!!!
ΔΕΝ μπορείς να φανταστείς πόσα κοινά έχουμε! ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ???? Γουάου!!!! Στείλε mail ή κάτι αν σε πλακώσει ο τόμος (και άσε και μήνυμα βέβαια ότι έστειλες mail γιατί σιγά μην τα ελέγχω)
Σήμερα αρχίζει ο House??? όόόόχι, είστε μια εβδομάδα πίσω!!! :) Ο αγαπημένος μου! απόλυτα δικαιολογημένη να μην ανοίξεις Mc όλο το βράδυ!!!!
Καλό κουράγιο!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@KV
Χαχαχα,ναι έχω μόνο μια μικρή αποριούλα...: ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ???????????????? :)

O House τελείωσε,αλλά τι να κάνω που έχει κακό φενγκ σούι για McMurry! Θα δοκιμάσω την τύχη μου με κανά McDonalds γιατί στον άλλο δε βλέπω προκοπή :P
θενξ,αυτό το κουραγιο θα το χρειαστώ!!

Evi είπε...

Καλή εξετατική ή πιο σωστά καλή συνέχεια!Βλέπεις HOUSE???έχω μεγάλο κολλημα με τον συμπαθέστατο γιατρό. Πως σου φάνηκε το 5x01??

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλό τέλος να λες,αυτό έμεινε και τον φάγαμε τον γαίδαρο! :D

Καλαααα με τον House κι εγώ τρελή πόρωση,κι έχω κολλήσε και τους γύρω μου! :P
Εχμ... 5x01 ε? Εγώ πάω με τον ρυθμό του star γιατί θέλω να το φχαριστιέμαι το επεισόδιο, και μόλις είδα το 4x01 :D [το οποίο πληροφοριακά απλά με πόρωσε ("κι άλλο - κι άλλο!"),και μου έδωσε καλή δικαιολογία ν αναβάλω το διάβασμα! :) ]

KV είπε...

Ξεκινάμε από την σελίδα 1 και πάμε γοργά γοργά μέχρι το κεφάλαιο 3 (αν το background σου είναι τηε σωστής κατεύθυνσης, πολύύύύύ γοργά) ... Σε αυτό ακριβώς το σημείο -και μέχρι το τέλος της ύλης- κλείνουμε την τηλεόραση !!! (μα και τα δύο;;;;; αποκλείεται!!! ούτε το ένα στη μέση δεν φτάσαμε εμείς! :( )
Όσο για τον House (μα δεν είναι κόλλημα;;;), είσαι ένα χρόνο πίσω ... έναν πολύύύύύ μεγάλο χρόνο :) . Μετά το πέρας της σχέσης σου με τον Mc μπορεί να κανονιστεί αυτό!!!! :) Όσο αναβάλλεις το διάβασμα, τόσο αναβάλλεται και η πιθανότητα να δεις ένα χρόνο vicodin σε μία μέρα!!!!
Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Πωπω ναι, ευτυχώςςςς που ήμουν παιδάκι της θετικής και αυτά τα πρώτα κεφάλαια τα έχω,αλλιωωωωωως.... :-S
Πφφφ και γω που νόμιζα ότι μόλις φτάσω στο 3ο κεφ κλείνω το βιβλίο :P
Ντατσει,κι εμείς δεν τα χουμε οοοολα,αλλά απ τον δεύτερο τόμο έχουμε απο 19-23 να μας βρίσκεται :P :P

[Κι επίσης μια σημαντική σημείωση: Το ότι τα έχουμε ΔΕΝ σημαίνει οτι τα έχουμε κάνει κιολας,μη μπερδευόμαστε :P ]

Μα για τον House ηθελημένα έμεινα ένα χρόνο πίσω,κι αυτό γιατί ήθελα να τον απολαύσω στην μεγάλη τηλεόραση με υπότιτλους και τα σχετικά! :D

koulpa είπε...

χαχα πρόσεχε.. έχε και μια σφυρίχτρα στο λαιμό..:):)
τελευταίο είναι.. άντε με το καλό:):)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχα,σφυρίχτρα και ξηρά τροφή!
Ούτε τα σκυλιά δε θα με βρίσκουν κάτω απ τον McMurry! :D

Καλημέρες!

lifewhispers είπε...

δε λες παλικαλ που εχεις 8 μερες ακομη!μονο προσεξε μια βρισκεις μια διαφορετικη δικαιολογια καθε μερα ε?
φιλια

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα,εγώ είμαι ικανή να βρίσκω και 2 δικαιολογίες τη μέρα! :D αλλά νταξ κάαααπως την παλεύουμε!!!

Καλημέρες! (φως βλέπω μέρα είναι :P)

Fira είπε...

ΚΟΥΡΑΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!! Θα σου βγάλω φωτο τους δικους μου τόμους για συμπαράσταση... ;-) Μανάρι μου, τι γ@m@+0 τραγουδάκι είναι αυτό???? Αν δεν to βρω, θα σε αγκαρέψω να μου το στείλεις!! Και πάμε όλοι μαζί.... i wonder how, i wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky.. lalalalala.... ένα ποστ διαβασα και μου ανέβασες τη δίαθεση... φαντάσου να πάω και παρακάτω... κολοτούμπες θα κάνω στο blog σου!! χιχιχιχιχιχι! :P

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Loooool,χαίρομαι που σ άρεσε το σονγκάκι γιατί κι εμένα πολύ με αρέσει!!! :D :D
Αμα δε το βρεις,στείλε να πέσει η ανθρωπιστική βοήθεια!! ;)