Σάββατο, 2 Αυγούστου 2008

Όπου φύγει φύγει...

Όλα ετοιμα για ακόμα μια αναχώρηση...Όλα?? Όοοοοχι,μια βαλίτσα ακόμα αντιστέκεται και δεν έχει κλείσει,όπως επίσης κι η χειραποσκευή που δεν έχει οργανωθεί,καθώς και το mp3 που δεν έχει φορτωθεί με όλα τα καλούδια! Ωστόσο το γεγονός παραμένει,ήρθε η ώρα για ένα ακόμα ταξίδι!
Κι ο κλήρος έπεσε στήν Κροατία με ολίγη από Μαυροβούνιο... αναχώρηση αύριο τα ξημερώματα (οι πτήσεις τέτοια ώρα τα σπάνε άσχημα),επιστροφή στις 9 του μήνα (ώρα δεν έχω ρωτήσει ακόμα :P )... Το μόνο που ξέρω απ όλο το πρόγραμμα είναι ότι μετά την άφιξη μας θα μας παραλάβει ένα πλοιάριο που θα μας πηγαίνει κάπου (δεν έχω ρωτήσει ακόμα που :P) για 9 ώρες! Αλλά εμένα ενα κατάστρωμά και ηρεμία παρέα με το mp3 για 9 ώρες μου αρκεί,τα υπόλοιπα θα τα μαθω στην πορεία!
Πρέπει να τελειώσω με τα mp3,κι ευελπιστώ να προμηθευτώ βιβλία από το αεροδρόμιο,μαζί μ όλα τα ταξιδιωτικά must (καφέδες,τσίχλες,σοκολάτες,κτλ)!

5 σχόλια:

koulpa είπε...

καλό ταξήδι:):)

Εφιάλτης είπε...

Καλά να περάσεις και καλό ταξίδι!

if.. ιγένεια είπε...

Καλο σου ταξιδι και καλες διακοπες.. :)

if.. ιγένεια είπε...

Καλημερα και καλο μηνα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλησπερααα σε όλους!
Μα τι γαιδάρα που είμαι δεν απαντάω στα κόμμεντς!

Ευχαριστώ για τις ευχές σας,έπιασαν! Ωραίο ταξίδι,φωτό στο επόμενο ποστ!

Ιφιγένεια μου καλό μήνα και σε σένα!