Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2008

Mr Magoo..



Πρόσφατα ανακάλυψα ότι κρύβω ένα mr Magoo μέσα μου..Όχι δηλαδή ότι δεν το ήξερα,αλλά δεν ήξερα μέχρι που μπορούσα να φτάσω! O Mr Magoo λοιπόν είναι ένας ηλικιωμένος που δεν βλέπει την τύφλα του και μπορεί να καταστρέψει το σύμπαν χωρίς να πάρει χαμπάρι το παραμικρό... Αυτό το τελευταίο χάρισμα το έχω κι εγώ! :D
Είναι παααααααααααααααααααααρα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο να πετάω τους καφέδες μου πάνω στο γραφείο,με αποτέλεσμα να ξαπλώνω τα βιβλία μου στο καλοριφέρ (το χειμώνα) ή να τα λιάζω (το καλοκαίρι). Τα βιβλία του χειμερινού εξαμήνου έχουν εσάνς φουντουκιού (γαλλικός γαρ) ενώ του εαρινού μυρίζουν φραπεδίλα! :P Απαξάπαντα όμως φέρουν καφέ στίγματα, σήμα κατατεθέν της Μπουρδού. Πλέον όλα μου τα γραφεία είναι εξοπλισμένα με χαρτί κουζίνας και άζαξ...
Αλλά το χθεσινό ειλικρινά ξεπέρασε κάθε προηγούμενο! Πραγματικά με θαυμάζω ώρες ώρες! Ευτυχώς δεν θρηνίσαμε βιβλία αλλά ο υπολογιστής ήταν thaaaat close - φιού... Εχω αποφασίσει που λετε να διαβάσω μαθηματικά,αλλά λεώ σα πολύ ζέστη έχει,τι να πιω-τι να πιω, λέω σόδα με λεμόνι...Τελοσπάντων σόδα δεν είχαμε βολεύτηκα με αναψυκτικό! Σαφώς και δεν το πίνω όλο διότι η ιστορία δεν θα είχε νόημα, αλλά κάπου στα μισά αποφάσισα ότι μου μύρισαν pancakes και σηκώθηκα να φτιάξω... (ποια μαθηματικά? :P )
Όταν τηγάνιζα λοιπόν ακούω ένα "μπαμκρατςκρουτςσκραπ",κοιταω αριστερά,κοιτάω δεξιά,λέω εγώ δεν κουνήθηκα αααααρα δεν με αφορά! Και αφού γεύθηκα και τις τηγανίτες αποφάσισα να πάω να δω τι κάνει ο υπολογιστής που τόση ώρα τον είχα αφήσει μονο...

Φτάνοντας στο δωμάτιο αναρωτήθηκα πώς και μου κοψε και έκλεισα το φως του γραφείου... Αλλά μπαίνοντας διαπίστωσα ότι δεν το χα κλείσει εγώ... Πήρε πρωτοβουλία και έκλεισε μόνο του! Πως? Μα φυσικά πέφτοντας και κάνοντας μια ωραιότατη βουτιά (στους ολυμπιακόυς το είχε το 10αρι σίγουρα) στο μισογεμάτο ποτήρι που είχα αφήσει... Τώρα πως κέντραρε τόσο καλά αδυνατώ να εξηγήσω! Σημασία έχει ότι η λάμπα έγινε παζλ των 439.874.832 κομματιών και μάζευα μισή ώρα αν κι ακόμα κάτι κρουτς κρουτς τ ακούω! Το δε λεμόνι (ήθελα και λεμόνι τρομάρα μου) είχε κολλήσει στα συρματάκια της λάμπας!
ΚΑΙ ΕΔΩ να σημειώσω ότι, ναι κυρίες και κύριοι,μου έκοψε και έβγαλα το φωτιστικό απ την πρίζα!!! Ευχαριστώ,είμαι πολύ περήφανη γι αυτό! :P

5 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Ένα ενδιαφέρον χόμπι που μπορείς να ξεκινήσεις είναι το εξής.Γεμίζεις το γραφείο με διάφορα πράγματα(εκ των οποίων τουλάχιστον 2 ποτήρια).Φτιάχνεις ένα ποτήρι καφέ ή χυμό της αρεσκείας σου. Το ακουμπάς και αυτό στο γραφείο. Μετά από κάποια στιγμή και ενω έχεις ξεχάσει την ύπαρξη του, επικαλείσαι την ατσουμπαλίαση σου και κάνεις μια κίνηση μάτ(πχ, κοπανάς το ποτήρι με την παλάμη σου, κουνάς το γραφείο, σπρώχνεις το το συρταράκι του πληκτρολογίου κτλ) και χύνεις το περιεχόμενο του ποτηριού στο πληκτρολόγιο και στην πλησιέστερη πρίζα. Φυσικά πάνω σττο γραφείο φροντίζεις να υπάρχουν σημαντικά έγγραφα,όπως το τρίπτυχο ή το βιβλιάριο σπουδών σου. Η αδρεναίνη ανεβαίνει κατακόρυφα καθώς αναρωτιέσαι τι είναι προτιμότερο, να πάθεις ηλεκτροπληξία ή βραχυκύκλωμα ή να τρέχεις για καινούριο βιβλιάριο. Εντυπωσιακή εμπειρία, την βιώνω τουλάχιτον μια φορά το μήνα!

KV είπε...

χαχαχαχααααααααααααα {δεν είμαι μόνη, δεν είμαι μόνη!}
Κανένα πρόβλημα δεν θα είχε ο Θανάσης σου με την σόδα ή το αναψυκτικό, άσε που με τον καφέ έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι μπορεί πλέον να μην φταίω εγώ αλλά ο εθισμός του!!!
Αν ποτέ ανοίξει κανείς το πληκτρολόγιό μου θα βρει συμπυκνωμένα τα άπαντα καφέδων και αναψυκτικών !!! Αυτό με την λάμπα όμως ... εντυπωσιακό, δεν το έχω καταφέρει ακόμα! :)

ΠιΕς: Το βιβλίο που έπαιρνα στην τάξη φέτος;;; Εσάνς εσπρεσσάκου! Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

@ Snow white
χαχαχαχα,το μυστικό είναι στην πλαστικοποίηση των σημαντικών εγγράφων!!! Ο παθών-μαθών ;)
Κατα τα λοιπά το χόμπυ αυτό είναι απ τ αγαπημένα μου! Μόνο που τώρα τελευταία είχα αρχίσει και το συνήθιζα και καθόλου ανδρεναλίνη σου λέω,τπτ! Γι αυτό και κάναμε την παραλλαγή με τη λάμπα ;)

@KV
Χαχα,σίγουρα όχι μόνη!!! ;)
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι στα γραφεία παίζει κάτι περίεργο με τα βαρυτικά πεδία,δεν εξηγείται αλλιώς!! Πέφτουν με το παραμικρό!
Για τη λάμπα θελει λιιιιγο πράκτις, αλλά στους ολυμπιακός θα στε έτοιμη!!

pinos είπε...

ειμαι σιγουρος ποσ ολι σε ζηλευουνε και σε ματιαζουνε εποιτηδες.
αλλα εσει μιν πτοησε.
σκεψου πος τα βιβλια αυτα με τον καφε μπορι αυριο μεθαβριο να θεοριθουν εργα τεχνισ και να βγαλησ απο το τιποτα ενα σορο λεφτα.
ελα ρε ολι περναμε γκαντεμικες φασεις ειναι κατι παροδικο.

koulpa είπε...

χαχα να γυρνάς και βίντεο..:):)
καλό μήνα και καλές διακοπές:):)